Miért érdemes csatlakoznia Magyarország első és egyedülálló zöldség-gyümölcs franchise rendszeréhez?

A hálózat üzleteiben a berendezés minden része a vásárlók kényelmét, teljes körű tájékoztatását szolgálja.
A Vitamin Szalon koncepciót egy olyan szakember hozta létre, aki széles körű ismeretekkel rendelkezik mind a kereskedelmi, mind pedig a termelési oldalról. Jártas kiskereskedelmi egységek működtetésében, ismeri a legújabb értékesítési technikákat és technológiákat. Ami pedig szintén nagyon fontos: tudja, hogy mit akar a vásárló.
A 2014-ben alakult hálózat jelenleg 4 szegedi üzletet számlál. Első körben a Szeged-Kecskemét-Budapest tengelyen keres jövőbeli partnereit.
A Vitamin Szalon 2020-ban vezetői generációváltáson esett át, de családi vállalkozásként maradt meg. A váltással együttesen tovább folytatódtak az innovációk és az új vásárlói trendek felkutatása, megismerése, valamint alkalmazása. Intenzív marketing munkát végzünk annak érdekében, hogy minél szélesebb vevőkört érjünk el.
A Vitamin Szalon koncepció erősségei:
A cél, hogy ötvözzük a nagy élelmiszerláncok zöldség-gyümölcs részlegének és a „sarki zöldséges” – nek az előnyeit, de kiküszöböljük a hátrányait.
A Vitamin Szalonok a termékek legnagyobb részét a Dél-Alföldről, a Kert-Ész Klub Egyesület tagjaitól szerzik be. Törekszünk a rövid ellátási lánc betartására, biztosítva ezzel a termékek jó minőségét és a kedvező árat.
Hálózatunk igyekszik a hazai termelői piacot védeni, ezért amíg van rá lehetőség, import termékek nem kerülnek a polcokra.
Támogatás
Franchise partnereink számára teljes körű szakmai támogatást nyújtunk a belépéstől az üzlet megnyitásáig, majd azon is túl! Átadjuk a teljes know-how-t, így partnerünk egy olyan kidolgozott rendszert kap, aminek az esetleges hibáit mi már megtapasztaltuk, és korrigáltuk.
Célunk, hogy a közös munka során partnerünkkel win-win szituációba kerüljünk, valamint a Vitamin Szalonok jó hírét elvigyük az egész országba!
Amennyiben bővebb információt szeretne kapni a koncepcióról, illetve a csatlakozás részleteiről, kérjük az alábbi elérhetőségek egyikén vegye fel a kapcsolatot a hálózat képviselőjével:
Rácz Bertalan József
racz.bertalan@vitaminszalon.hu
0630/3398495

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Magyar Franchise Szövetség májusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.
Február 6-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 18. Díjkiosztó Gálája.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Gyakran halljuk, hogy a mai fiatalok lusták nem dolgoznak, és azt is, hogy lehetetlen velük dolgozni, lakást venniük, továbblépniük, de melyik igaz, ha egyáltalán bármelyik az?
Biztonságos üzlet a franchise? Új irányelvek az európai piacon
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...