Vállalkozókkal közösen tarolná le a piacot egy magyar cég
A Greenline Clean autómosás lényege és egyedisége abban rejlik, hogy nem vízzel, hanem un. speciális nanotechnológiával történik a járművek tisztítása. Ez nemcsak sokkal hatékonyabb és költségkímélőbb eljárás, hanem a környezetet is kevésbé terheli és a technológiának köszönhetően telepítése egyszerűbb és könnyebben engedélyeztethető.
A koncepció indulását követő sikeres bővülés után a hálózat ismét franchise partnerek jelentkezését várja. „A know-how jól működik, az átvevő partnerek kiválóan integrálódtak a rendszerbe, remek számokat hoznak és mi is nagyon sokat tanultunk a bővülés tapasztalataiból” – összegzi az eddigi eredményeket Maróti Árpád rendszergazda.
Minden partner teljeskörű támogatást kap vállalkozása sikeres működtetéséhez. A betanítástól kezdve a marketingen át a céges ügyfelek megszerzéséig minden területen számíthatnak a franchise átvevők a Greenline Clean központra.
A franchise központ az elmúlt években hatékony marketing tevékenységet alakított ki. Ez biztosítja az átvevők számára a folyamatos ügyfélszerzést és azt, hogy csak a megrendelők autóinak mosásával kell foglalkozniuk.
A hálózathoz számos olyan korábban semmilyen vállalkozói tapasztalattal nem rendelkező partner csatlakozott, akik önálló tevékenységet akartak végezni, saját főnökük akartak lenni. Mára szinte kivétel nélkül sikeresen viszik a mosójukat.
Egy Greenline Clean egység kialakításához nagyságrendileg 5 millió Ft-ra van szükség. Üzemeltetési költségeik lényegesen alacsonyabbak egy hagyományos mosóhoz képest és ezért nagyon jó megtérülési számok várhatóak a működésük alatt.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A rendezvénynek a Jalsovszky ügyvédi iroda volt a házigazdája, akik üzleti reggelivel fogadták a résztvevőket.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
legolvasottabb

Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...