Vállalkozókkal közösen tarolná le a piacot egy magyar cég
A Greenline Clean autómosás lényege és egyedisége abban rejlik, hogy nem vízzel, hanem un. speciális nanotechnológiával történik a járművek tisztítása. Ez nemcsak sokkal hatékonyabb és költségkímélőbb eljárás, hanem a környezetet is kevésbé terheli és a technológiának köszönhetően telepítése egyszerűbb és könnyebben engedélyeztethető.
A koncepció indulását követő sikeres bővülés után a hálózat ismét franchise partnerek jelentkezését várja. „A know-how jól működik, az átvevő partnerek kiválóan integrálódtak a rendszerbe, remek számokat hoznak és mi is nagyon sokat tanultunk a bővülés tapasztalataiból” – összegzi az eddigi eredményeket Maróti Árpád rendszergazda.
Minden partner teljeskörű támogatást kap vállalkozása sikeres működtetéséhez. A betanítástól kezdve a marketingen át a céges ügyfelek megszerzéséig minden területen számíthatnak a franchise átvevők a Greenline Clean központra.
A franchise központ az elmúlt években hatékony marketing tevékenységet alakított ki. Ez biztosítja az átvevők számára a folyamatos ügyfélszerzést és azt, hogy csak a megrendelők autóinak mosásával kell foglalkozniuk.
A hálózathoz számos olyan korábban semmilyen vállalkozói tapasztalattal nem rendelkező partner csatlakozott, akik önálló tevékenységet akartak végezni, saját főnökük akartak lenni. Mára szinte kivétel nélkül sikeresen viszik a mosójukat.
Egy Greenline Clean egység kialakításához nagyságrendileg 5 millió Ft-ra van szükség. Üzemeltetési költségeik lényegesen alacsonyabbak egy hagyományos mosóhoz képest és ezért nagyon jó megtérülési számok várhatóak a működésük alatt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Gyakran halljuk, hogy a mai fiatalok lusták nem dolgoznak, és azt is, hogy lehetetlen velük dolgozni, lakást venniük, továbblépniük, de melyik igaz, ha egyáltalán bármelyik az?
Biztonságos üzlet a franchise? Új irányelvek az európai piacon
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Egy jól működő vállalkozást szeretnél franchise rendszerré alakítani és terjeszkedni? Íme néhány fontos szempont, amit érdemes figyelembe venned egy franchise koncepció kialakításakor.
legolvasottabb
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...