Egyre ismertebb magyar divatmárka

A korábban Misso néven működő divatmárka már több mint 10 éve készít ruhákat, elsősorban a 18-35 éves korosztály számára. A ruhák tervezése és gyártása is itthon történik, egyedül az alapanyagok egy részét szerzik be külföldről. Már a kezdetektől több tucat viszonteladói partner gondoskodott a ruhadarabok értékesítéséről itthon és külföldön egyaránt, azonban most már franchise rendszerben is lehetőség van MissQ márkabolt nyitására. „A világgazdasági válság alatt pontosan megmutatkozott az, hogy a franchise rendszerben működő cégek nagyobb eséllyel vészelik át a gazdasági nehézségeket. Ez is arra ösztönzött minket, hogy ilyen formában folytassuk a márka megerősítését.” – mondta Jónás Ildikó, a MissQ ügyvezetője és vezető divattervezője.
A MissQ termékek erős középkategóriát képviselnek, és elsősorban a fiatalabb korosztályt célozzák meg, de az idősebb korosztályból is vannak vásárlóik. A vezetőség gondosan ügyel arra, hogy a ruhák mindig az aktuális divatot kövessék, ezért a nemzetközi kiállításokon folyamatosan részt vesz egy szakmai csapat.
A MissQ külföldön és belföldön is keres franchise partnereket. „Fontos, hogy partnereink hasonló életszemlélettel gondolkodjanak, és hogy legyen egy kölcsönös szimpátia közöttünk - nálunk ez az alapja az együttműködésnek. Előny, ha van már tapasztalata a divat világában, de minden segítséget megadunk a sikeres üzletvezetéshez, ezért nem kizáró ok, ha először indítana ilyen jellegű vállalkozást.” - mondta Jónás Ildikó.
Jelenleg Csehország, Ukrajna és Oroszország kiemelt figyelmet kapnak. A legújabb franchise egység Csehországban nyitott pár héttel ezelőtt, ami már a második cseh MissQ márkabolt. A franchise következő célpiaca Lengyelország és Szlovákia.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...