Virtuális boltot nyitott a Tesco

Fotó: Marco Derksen
A Tesco szolgáltatásának köszönhetően a londoni repülőtérre megérkező utasoknak lehetőségük nyílik arra, hogy okostelefonjuk segítségével közvetlenül elintézhetik a bevásárlást. A megvásárolt termékeket otthonukba szállítja az áruház csapata. Jelenleg tíz virtuális hűtőszekrényt állított fel a Tesco, azonban ennél többre is lehet számítani, ha sikeresen zárul a kéthetes próbaidőszak. A koncepciót először Dél-Koreában alkalmazták, ahol az áruház egy év alatt jelentős növekedést ért el bevételeiben a rendszernek köszönhetően.
„A koreai részlegünktől sokat tanultunk arról, hogy a változó vásárlói szokások és a technológiai újdonságok hogyan formázzák a mindennapos bevásárlást. Ezen a kísérleti szolgáltatáson keresztül betekintést kaphatunk a jövőbe, és lehetőségünk van megvalósítani új és izgalmas elképzeléseinket. A virtuális üzlet összehozza a böngészés iránti szeretetünket az online vásárlás kényelmével.” – mondta Ken Towle, a Tesco online kereskedelmi igazgatója.
Szetnics László, a MasterCard Europe mobilfizetési szolgáltatásokért felelős regionális vezetője szerint a QR kód alapú üzlet olcsó, mobilis, jól mérhető - gyakorlatilag minden szempontból komoly lehetőségek rejlenek benne. A regionális vezető úgy látja, a technológiai újítások a hazai kisvállalkozások számára is komoly lehetőségeket tartogatnak, hiszen tulajdonképpen bármilyen felületet a vásárlás helyévé lehet alakítani. Ráadásul alacsony a belépési küszöb is, ami egy jó szolgáltatás-csomaggal és egy közérthető, az előnyöket jól bemutató üzenettel együtt arra ösztönözheti a magyar kkv-kat, hogy kihasználják a legújabb technológiában rejlő lehetőségeket - nyilatkozta Szetnics a portfolio.hu-nak.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?