Innováció a kozmetikában
Az előrejelzések alapján kozmetikai szektor összetett éves növekedési üteme 7%, mely hasonló a befektetők által kedvelt ingatlan szektorhoz (Zion Market Research). A piac kereslete nem apad az esztétikai kezelések után, a termékek mellett pedig egyre többen költenek kezelésekre is. Érdemes megjegyezni, hogy a fejlett országokban a növekvő GDP-vel arányosan nőnek az igények a kozmetikai termékek és kezelések után. Ezek a jelek mind arra utalnak, hogy a terület további növekedésnek néz elébe.
A kozmetikai szektor forgalmának több, mint felét a felületi kezelések, például szőrtelenítő, ránctalanító és egyéb bőrkezelések teszik ki. Nem meglepően ebben szegmensben tapasztalható a legtöbb nyitás, ilyen kezeléseket nyújt többek között a német High Care is. A franchise hálózat különlegessége, hogy a megszokott kezelések és termékek mellett különleges innovációkkal is készül vendégeinek, melyeket a több, mint 35 éves múltra visszatekintő német anyacége fejlesztett ki.
A már-már futurisztikus kezelések között találni oxigénterápiát, vákuum-, pazma-, fototerápiás kezeléseket. A szalonokban legújabb technológiákat alkalmazzák a bőr fiatalító kezeléseire, de akad zsírbontás és nyirokmasszázs is a szolgáltatások listáján. Az orvosi kutatásokra épülő eszközökkel nem csak kozmetikai, de anti-aging kezelések is elvégezhető - így a hatás nem csupán felületi, a High-Care-ben a probléma gyökerét tudják kezelni.
A német Weyergans High Care Akadémia számos nemzetközi szabadalom birtokosa és több, mint 40 országban van jelen. Hazánkban a franchise hálózatnak 25 egysége üzemel, melyek több elismerésben is részesültek az évek alatt. A sikeres működés legjobb mutatója az ügyfélelégedettség: a vendégek 70%-a visszatér az első kezelés után.
A High Care jelenleg is folytatná terjeszkedését és további partnereket keres hazánkban. A belépő átvevők számára biztos beszállítói hátteret, folyamatos innovációkat biztosít, mindezt egy szakképzet oktatói és marketing csapat támogatásával. Két üzleti modellt kínál a franchise az új partnereknek, a kisebb méretű High Care stúdió 13 millió Ft-ból kivitelezhető, a nagyobb befektetési igényű High Care Centerek kialakítása 30 millió Ft. A két koncepció elsősorban a berendezések számában és az üzlethelyiség méretében különbözik, így lehetőséget adva a partnernek, hogy a saját igényeinek legjobban megfelelő vállalkozást indíthassa el.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Szeretnél saját vállalkozásba fogni, de nem tudod, hogyan kezdj neki? A franchise lehet a megoldás! Ez az üzleti modell lehetővé teszi, hogy ismert márkák erejét és üzleti tudásukat (know-how) kihasználva indítsd el saját vállalkozásodat.
Sikerre vágysz az ingatlanszakmában, de nem akarsz mindent egyedül csinálni? Egy franchise hálózathoz való csatlakozás, mint az Immo1, kiváló lehetőség - de ahhoz, hogy valóban sikeres franchise partnerré válj, kulcsfontosságú képességekre van szükség. Íme az 5 kulcskompetencia, amely a sikeres induláshoz elengedhetetlen.
Egyre több a magániskola és napközis programokra épülő hálózat Európában, innovatív tanulási megoldásokat kínálva a hagyományos iskolai oktatáson túl. De vajon mi áll e trend hátterében, és milyen lehetőségeket rejt a vállalkozók számára?
Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az Esotiq&Henderson, az egyik legnagyobb lengyel franchise hálózat. A kiváló minőségű és saját gyártású fehérneműiről és kozmetikumairól ismert koncepció, izgalmas új fejezetet nyit a terjeszkedésének történetében. A női fehérneműk és férfi alsóneműk szakértőjeként a márka Lengyelországban már sikerrel építette fel a minőséggel és stílussal fémjelzett brandjét.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
Hazánkban a szállodaiparban és a gyorsétkeztetésben bukkant fel először a franchise, azóta sokat változott. A franchise fejlődése jól halad Magyarországon.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...