Innováció a kozmetikában

Az előrejelzések alapján kozmetikai szektor összetett éves növekedési üteme 7%, mely hasonló a befektetők által kedvelt ingatlan szektorhoz (Zion Market Research). A piac kereslete nem apad az esztétikai kezelések után, a termékek mellett pedig egyre többen költenek kezelésekre is. Érdemes megjegyezni, hogy a fejlett országokban a növekvő GDP-vel arányosan nőnek az igények a kozmetikai termékek és kezelések után. Ezek a jelek mind arra utalnak, hogy a terület további növekedésnek néz elébe.
A kozmetikai szektor forgalmának több, mint felét a felületi kezelések, például szőrtelenítő, ránctalanító és egyéb bőrkezelések teszik ki. Nem meglepően ebben szegmensben tapasztalható a legtöbb nyitás, ilyen kezeléseket nyújt többek között a német High Care is. A franchise hálózat különlegessége, hogy a megszokott kezelések és termékek mellett különleges innovációkkal is készül vendégeinek, melyeket a több, mint 35 éves múltra visszatekintő német anyacége fejlesztett ki.
A már-már futurisztikus kezelések között találni oxigénterápiát, vákuum-, pazma-, fototerápiás kezeléseket. A szalonokban legújabb technológiákat alkalmazzák a bőr fiatalító kezeléseire, de akad zsírbontás és nyirokmasszázs is a szolgáltatások listáján. Az orvosi kutatásokra épülő eszközökkel nem csak kozmetikai, de anti-aging kezelések is elvégezhető - így a hatás nem csupán felületi, a High-Care-ben a probléma gyökerét tudják kezelni.
A német Weyergans High Care Akadémia számos nemzetközi szabadalom birtokosa és több, mint 40 országban van jelen. Hazánkban a franchise hálózatnak 25 egysége üzemel, melyek több elismerésben is részesültek az évek alatt. A sikeres működés legjobb mutatója az ügyfélelégedettség: a vendégek 70%-a visszatér az első kezelés után.
A High Care jelenleg is folytatná terjeszkedését és további partnereket keres hazánkban. A belépő átvevők számára biztos beszállítói hátteret, folyamatos innovációkat biztosít, mindezt egy szakképzet oktatói és marketing csapat támogatásával. Két üzleti modellt kínál a franchise az új partnereknek, a kisebb méretű High Care stúdió 13 millió Ft-ból kivitelezhető, a nagyobb befektetési igényű High Care Centerek kialakítása 30 millió Ft. A két koncepció elsősorban a berendezések számában és az üzlethelyiség méretében különbözik, így lehetőséget adva a partnernek, hogy a saját igényeinek legjobban megfelelő vállalkozást indíthassa el.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Magyar Franchise Szövetség májusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.
Február 6-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 18. Díjkiosztó Gálája.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Interjú Nagy Andreával, a Party Point hálózat alapítójával.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...