Prémium kávéházat indít a Tesco
A Tesco vegyesvállalatot alapított a brit Taylor Street kávéház lánccal, létrehozva a Harris+Hoole márkát – írja a Retail Week. A tervek szerint augusztus végén meg is nyitják első üzletüket az angliai Amershamben, melyet Nick Tolley, a Taylor Street alapítója „egyedi hangulatú, magas színvonalú kávézóként” ír le. Tesco márkajelzést nem találunk majd az üzleteken, és főrészvényesként a Taylor Street lesz felelős a hálózat kiépítéséért és az egységek üzemeltetéséért is.
Első lépésként az ajándéktárgyak értékesítésével foglalkozó Clinton Cards hálózat több (szám szerint 10-15) üzlethelyiségét vásárolnák meg és alakítanák át prémium kávézókká. Tolley nem hozta nyilvánosságra a Tesco befektetésének összegét, de elmondta, hogy a beruházás hosszútávra szóló lépés, és azzal magyarázható, hogy az áruházlánc tesztelni kívánja a kávéházak piacát. „A Tesco részéről ez egy hosszútávon megtérülő befektetés, nem számolnak gyors haszonszerzéssel. Az összes profit vissza lesz forgatva a hálózatba.” – mondta Tolley. „2006-ban alapítottuk a Taylor Street-et, és az elmúlt években jó eredményeket értünk el. Úgy látjuk, van helye egy magas színvonalú kávézóláncnak a piacon.”
(pcs)
Forrás: Retail Week
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?