Prémium kávéházat indít a Tesco

A Tesco vegyesvállalatot alapított a brit Taylor Street kávéház lánccal, létrehozva a Harris+Hoole márkát – írja a Retail Week. A tervek szerint augusztus végén meg is nyitják első üzletüket az angliai Amershamben, melyet Nick Tolley, a Taylor Street alapítója „egyedi hangulatú, magas színvonalú kávézóként” ír le. Tesco márkajelzést nem találunk majd az üzleteken, és főrészvényesként a Taylor Street lesz felelős a hálózat kiépítéséért és az egységek üzemeltetéséért is.
Első lépésként az ajándéktárgyak értékesítésével foglalkozó Clinton Cards hálózat több (szám szerint 10-15) üzlethelyiségét vásárolnák meg és alakítanák át prémium kávézókká. Tolley nem hozta nyilvánosságra a Tesco befektetésének összegét, de elmondta, hogy a beruházás hosszútávra szóló lépés, és azzal magyarázható, hogy az áruházlánc tesztelni kívánja a kávéházak piacát. „A Tesco részéről ez egy hosszútávon megtérülő befektetés, nem számolnak gyors haszonszerzéssel. Az összes profit vissza lesz forgatva a hálózatba.” – mondta Tolley. „2006-ban alapítottuk a Taylor Street-et, és az elmúlt években jó eredményeket értünk el. Úgy látjuk, van helye egy magas színvonalú kávézóláncnak a piacon.”
(pcs)
Forrás: Retail Week

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?