Szeptemberben újra a franchise képzés!
Az előadásokon vállalkozók és induló, új franchise hálózatok ismerkedhetnek meg a sikeres hálózatépítéssel, marketinggel illetve, hogy hogyan találják meg a potenciális franchise partnereket.
Alkalmas-e vállalkozása a franchise rendszerben való terjeszkedésre? Hogyan lehet sikeres franchise hálózatot építeni? Milyen az ideális franchise átvevő, hogyan lehet hatékonyan partnert keresni? Mit tartalmaz a franchise hálózatok kettős marketing tevékenysége? Mik a márkaépítés legfontosabb szabályai?
A résztvevők a fent felsorolt, illetve sok más kapcsolódó kérdésére is választ kapnak majd a franchise vállalkozás témakörében.
Az előadásokat dr. Mandel Katalin, a Magyar Franchise Szövetség főtitkára tartja.
Minden képzési alkalmat egy ismert hazai franchise hálózat tulajdonosával, vezetőjével való konzultációval zárunk.
Az előadássorozat részletes tartalma:
2021. szeptember 14.
Mitől sikeres egy franchise hálózat? A franchise üzleti modell felépítése, a jól működő rendszerek kritériumai, a kudarcok tipikus okai. Milyen üzleti koncepció alkalmas franchise hálózat kialakítására.
2021. szeptember 16.
Milyen egy jó rendszergazda? A sikeres rendszergazda ismérvei, hozzáállása. Mintaegység, működési tapasztalat, a koncepció fejlődése, üzleti terv, franchise díjak. Rendszergazda feladatai, kötelezettségei, felelőssége.
2021. szeptember 23.
Ki az ideális átvevő és milyen tulajdonságokkal rendelkezik? Az átvevő kiválasztás folyamata. Átvevő kiértékelés, kiválasztás folyamatának modellezése. Milyen átvevőket keresnek a világ vezető hálózatai, hogyan változik az átvevők iránti igény a világban. Milyen növekedési modellt válasszunk.
2021. szeptember 28.
Hogyan találjuk meg az első átvevőket? A franchise kettős marketingje, új marketing tendenciák, hogyan keresnek partnert a világ franchise hálózatai, valamint a fiatal, sikeres magyar hálózatok. Mely média a leghasznosabb a franchise hálózatok számára?
2021. szeptember 30.
Egy hálózat növekedésével járó legfontosabb feladatok. Franchise prezentációk, szerződéskötés előtt átadandó információk köre. A franchise központ finanszírozása és a franchise sales folyamata.
A képzés sorozat kis létszámú (maximum 8 fő) formában kerül megrendezésre.
Mindegyik képzési alkalom 10:00 órától 15:00 óráig tart.
Minden alkalommal az előadásokat követően lehetőség nyílik egy-egy hazai hálózat tulajdonosával, vezetőjével kis csoportos konzultációra.
A részvétel 119.000 Ft + Áfa / fő. A számla végösszege minden esetben bruttó 15.000 Ft természetbeni juttatást tartalmaz.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Szeretnél saját vállalkozásba fogni, de nem tudod, hogyan kezdj neki? A franchise lehet a megoldás! Ez az üzleti modell lehetővé teszi, hogy ismert márkák erejét és üzleti tudásukat (know-how) kihasználva indítsd el saját vállalkozásodat.
Sikerre vágysz az ingatlanszakmában, de nem akarsz mindent egyedül csinálni? Egy franchise hálózathoz való csatlakozás, mint az Immo1, kiváló lehetőség - de ahhoz, hogy valóban sikeres franchise partnerré válj, kulcsfontosságú képességekre van szükség. Íme az 5 kulcskompetencia, amely a sikeres induláshoz elengedhetetlen.
Egyre több a magániskola és napközis programokra épülő hálózat Európában, innovatív tanulási megoldásokat kínálva a hagyományos iskolai oktatáson túl. De vajon mi áll e trend hátterében, és milyen lehetőségeket rejt a vállalkozók számára?
Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az Esotiq&Henderson, az egyik legnagyobb lengyel franchise hálózat. A kiváló minőségű és saját gyártású fehérneműiről és kozmetikumairól ismert koncepció, izgalmas új fejezetet nyit a terjeszkedésének történetében. A női fehérneműk és férfi alsóneműk szakértőjeként a márka Lengyelországban már sikerrel építette fel a minőséggel és stílussal fémjelzett brandjét.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...