Szabóság szalon nélkül?
A Brutale varroda magas minőségű ruhák készítésével, személyre szabásával foglalkozik, az általuk varrott ingeket, öltönyöket minimum 10 év szakmai tapasztalattal rendelkező szabóik gyártják.
A franchise átvevő feladata a szolgáltatás reklámozása és a kívánt ügyfélkör megcélzása, majd a megbízások kezeléséért, a gyors és hatékony kiszolgálásért és az ügyfelekről történő méretvételért felelnek. A a méretvételt követően a partner továbbítja a rendelést a bulgáriai központnak, ahonnan az öltöny, vagy ing egy hónapon belül megérkezik a megrendelőhöz. „Ha le szeretnénk írni ügyfeleinket, akkor azok a férfiak, akik nap mint nap öltönyt viselnek: vállalkozók, ügyvédek, politikusok, bankárok, nagy vállalatok dolgozói stb.” Magyarázza Nikolai Kostadinov a koncepció tulajdonosa.
A Brutale olyan partnert keres, aki nem új a divatiparban, de természetesen nem elvárás a komoly és hosszú múltra visszetkintő szakmai tapasztalat. A franchise központ ugyanis minden új átvevőnek átfogó képzést biztosít a területen, hogy ne érhesse őket meglepetés munka közben. A vállalkozás beindítása rövid folyamat, nem kell befektetni, üzletet vásároli, berendezni stb. sőt az anyagok, minták beszerzéséről is a rendszergazda gondoskodik.
A befektetési költség attól függ, hogy az átvevő mekkora portfolióval szeretne indulni. Ha csak öltönnyekkel szeretne foglalkozni akkor 20,000 EUR (körülbelül 7 millió forint) az indulás, ha ingeket is kínálna vásárlóinak, akkor 25,000 EUR (körülbelül 8,5 millió forint) a teljes induló költség. „Az árak magukba foglalják a belépési díjat, az anyag mintákat, a know-how-t és a képzésünket amely elengedhetetlen a sikeres működéshez. Nincsenek rejtett költségek, sőt átvevőinek nem kell rögzített havi, vagy marketing díjat sem fizetni.” Teszi hozzá Nikolai Kostadinov.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...