Az Otthon Centrum a 2018. Év Franchise Hálózata
2019. január 31-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 13. Díjkiosztó Gálája. A Szövetség gálaestje a hazai franchise szakma egyik legjelentősebb eseménye, ahol évről évre az elmúlt időszak legkiemelkedőbb franchise hálózatait, valamint franchise átvevőit díjazzák.
A Díjkiosztó gálán közel 200 fő, elsősorban a legnagyobb hazai franchise hálózatok képviselői vettek részt. Idén két új átvevői díjkategória került bevezetésre, az “Év Multi-unit Franchise Átvevője", valamint az "Év Multi-brand Franchise Átvevője" elnevezéssel. A hálózatok ezekben a kategóriákban olyan átvevőket nevezhettek, akik számos franchise egységet üzemeltetnek.
A 2018. Év Franchise Hálózata címet az Otthon Centrum kapta. Az Otthon Centrum márka már 15 éve van jelen a magyar piacon, s jelenleg országszerte 185 irodájuk működik. Az Otthon Centrum ingatlanközvetítő hálózat forgalma 2013. évhez képest, 2018 év végére háromszorosára emelkedett, de az előző évhez viszonyítva is közel 15 százalékkal nőtt.
2018 Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata címet a CO-OP Hungary Zrt. érdemelte ki. A hálózatnak 2.700 márkaüzlete van, és további kétezret lát el áruval, egységeiben naponta mintegy 1,5 millió vevőt szolgál ki.
A 2018. Év Innovatív Hálózata a BioHair hajvágószalon hálózat. A hálózat az utóbbi évben fölfelé pozícionálta szolgáltatásait. A BioHair OKOSFODRÁSZATTÁ vált. Népszerű fejlesztésüknek köszönhetően a vendégek rugalmasan tervezhetik napjukat és sorra kerülés előtt 20 perccel SMS-t kapnak, hogy fáradjanak a szalonba, ahol pár percen belül sorra is kerülnek.
A 2018. Év Marketing Díját az Alma Gyógyszertáraknak ítélték, a hálózat új, diabétesz programjának sikerét díjazva.
A 2018. Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata a Logiscool. A hálózat mára már 11 országban 59 programozó iskolából áll, amelyekben több, mint 20.000 diákot oktatnak.
A 2018. Év Internet Média és Web Díját a BITE bakery café hálózat nyerte el.
A 2018. Év Franchise Átvevője Mázi Gábor, a Duna House franchise partnere, aki 2011-ben 2 meglévő irodájával csatlakozott a Duna House hálózatához. Innovatív kezdeményezéseit, ötleteit nagy sikerrel és kedvvel alkalmazzák a hálózat többi irodájában is.
A 2018. Év Multi-brand Átvevője a 122 élelmiszer üzletet üzemeltető CO-OP Star Zrt.
A 2018. Év Multi-unit Átvevője, a 26 BENU gyógyszertárat üzemeltető CEF Invest Kft.
A 2018. Év fiatal sikeres Franchise Átvevője, Papp Dániel, a SMART Ingatlan hálózat partnere lett.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A rendezvénynek a Jalsovszky ügyvédi iroda volt a házigazdája, akik üzleti reggelivel fogadták a résztvevőket.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
legolvasottabb

Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...