Franchise trendekért Párizsba
2019. március 17-20. között 38. alkalommal rendezik meg az éves Franchise Expo Paris nemzetközi franchise kiállítást és vásárt a francia fővárosban. Az expó a tökéletes helyszín a Franciaországban terjeszkedni tervező cégeknek, vállalkozásoknak üzletük fejlesztéséhez; de remek lehetőség mindazok számára is, akik olyan új és bizonyított franchise koncepciót keresnek, melyet Magyarországon is sikerre vinnének. Az idei évben 90 üzleti szektor közel 600 vállalata érkezik a világ minden tájáról, hogy bemutassa franchise ajánlatát a több mint 36 ezer vállalkozásindításban érdekelt látogató számára. Ahogy tavaly, úgy idén is több magyar márka (mint a Biotech USA vagy a Mojito Lemon is) részt vesz a rendezvényen kiállítóként.
A párizsi expó négy napja során több mint száz konferencia, work-shop és szeminárium jelentik a kiállítás kisérő programsorozatát, aminek során a látogatók olyan témákban juthatnak tudáshoz és gyakorlati tanácsokhoz, mint például egy franchise sikeres üzemeltetésének kritériumai, a vállalkozás finanszírozásának különböző módjai vagy franchise rendszer kiépítése és hálózatfejlesztés. „A francia franchise ágazat közel 2000 hálózattal, nagyjából 60 milliárd eurós éves forgalommal stabilan növekszik. Ez a kiállítás méretén is megmutatkozik, így az idei évben ismét rekordszámú kiállítóra és látogatóra számítunk” – mondta el Sylvie Gauda, a Franchise Expo Paris rendezvény managere.
És most a Franchising.hu olvasóinak lehetőségük van részt venni látogatóként Európa legnagyobb franchise rendezvényén, és talán új karrierjük, vállalkozásuk megtalálására valamelyik franchise hálózaton belül! A Franchise Expo Paris hivatalos partnereként ugyanis a Franchising.hu (az expón kiállítóként is résztvevő) kiadója ingyenes belépőket biztosít a rendezvény honlapján február 14-éig regisztrálóknak. Ha fontolgatja, hogy kilátogat a francia fővárosba, ne halogassa tovább, regisztráljon itt, és vegye kézhez belépőjét. A folyamatosan frissülő kiállítói lista, részletes programleírás és további információk a rendezvény honlapján található.
Ha pedig elszalasztotta az ingyenes belépőt, akkor se csüggedjen, hiszen február 15-28. között még féláron, majd azt követően (az utazási és szállásköltségekhez mérten nem jelentős) 28 euróért lehet jegyet váltani.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...