Ahol megtalálhatja vállalkozását
A prágai Franchising Fair és Master Franchise Konferencia immáron második alkalommal, az egyhetes Business Week programsorozat fő eseményeként kerül megrendezésre november 15-én. A rendezvényen világhírű franchise márkák (mint például a McDonald’s, a Subway vagy Century 21) és többtucat cseh és nemzetközi koncepció lesz jelen kiállítóként, melyek mindegyike bizonyított üzleti, vállalkozási lehetőséget kínál az érdeklődőknek. A franchise kiállításra kilátogatók számos Magyarországon is aktív (mint a Naturhouse vagy Helen Doron) vagy a magyar piacon is megjelenni kívánó vállalat (Expense Reduction Analysts, Easy Wine / Easy Beer, Denny’s, stb.) képviselőivel vehetik fel személyesen a kapcsolatot – vagy csak megtekinthetik a franchise ágazat legújabb innovációt és tájékozódhatnak a legújabb trendekről.
Hogyan azonosíthatjuk a megbízható franchise átadókat? Hogyan válasszuk ki a számunkra legmegfelelőbb franchise koncepciót, és mire kell különösen figyelni a franchise szerződés aláírásakor? Ezen és még sok más franchise üzleti kérdésre kaphatnak választ a látogatók a kapcsolódó work-shopok, szemináriumok során. Az előadásokat franchise szakemberek vezetik, akik a franchise tevékenység legtöbb aspektusán átívelő tematikával készülnek – a jogi keretektől kezdve a franchise rendszer kidolgozásán át a franchise csomag értékesítéséig. A franchise gyakorlati oldaláról és lehetőségeiről sikeres franchise hálózatok, mint a McDonald’s, RE / Max vagy Sacred Health képviselői osztják meg tapasztalataikat panelbeszélgetések során.
A kiállítással egyidőben és annak keretében egy Master Franchise Konferenciára is sor kerül, melyen kifejezetten azok a külföldi márkák mutatkozhatnak be, melyek exkluzív franchise jogokat kínálnak a Cseh Köztársaságban vagy Szlovákiában. Ilyen az IDesign (skandináv stílusú bútorüzlet), az NHance (amerikai tisztító koncepció), az osztrák Microtraining (innovatív képzési program managerek számára), a szintén osztrák Tiroler élelmiszerlánc vagy a Marco Aldany (spanyol szépség- és fodrászszalon hálózat, kategóriájában a világ egyik legnagyobbja).
A franchise vásár remek lehetőség a hálózatok számára, hogy a potenciális partnereknek bemutassák koncepciójukat és a franchise együttműködés minden aspektusát. A kötetlen üzleti találkozókkal és személyes megbeszélésekkel a kiállítás mindkét oldal számára ideális helyszínt teremt a kapcsolatfelvételhez és az együttműködés elkezdéséhez.
A franchise expó és az azon belül megrendezésre kerülő Master Franchise Konferencia jelentik az elsőszámú rendezvényét a „Vállalkozók Hete” (Business Week) nevű egyhetes programsorozatnak, ami az egyik legjelentősebb üzleti programsorozat az országban, melyen több mint 2000 vállalkozó vesz részt minden évben.
A prágai Franchise Fair főszervezője a franchise tanácsadásra, média kiadásra és rendezvényszervezésre szakosodott PROFIT system nemzetközi tanácsadó vállalat. Az érdeklődők a helyszínen 120 cseh koronáért tudnak jegyet váltani, ami érvényes a kiállításra, a kapcsolódó programokra és a szemináriumokon, a Franchising School előadásain való részvételre.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...