A 3. IKEA áruház

Június 14-én nyílik meg az IKEA harmadik magyarországi áruháza, melyet 17 milliárd forintos beruházásból építettek meg. A 33,5 ezer négyzetméteres létesítmény az egyik legnagyobb áruház lesz a régióban, Magyarországon pedig a legnagyobb. A soroksári IKEA-ban a nagyobb alapterület miatt a termékkínálat is szélesebb lesz, mint az Örs vezér téri és a budaörsi áruházakban. Az új egység bemutatóterében 67 belső teret alakítottak ki, ahol lakberendezési megoldásokat mutatnak be.
Szabó Ágnes, a soroksári áruház vezetője elmondta: az új áruház megnyitásával a dolgozói létszám közel 300-zal bővül Magyarországon. Az áruház alapkövét tavaly május végén tették le, az építkezés egy évig tartott. Az áruház hűtéséről és fűtéséről geotermikus rendszer gondoskodik, az elektromosságot pedig napelemek biztosítják majd. Ez azt jelenti, hogy az épület hűtését 82 százalékban, fűtését pedig 99 százalékban tudják ezek a megoldások biztosítani. A soroksági IKEA-hoz közel 1200 férőhelyes parkolót építettek, ahol 4 elektromosautó-töltőt is elhelyeztek, és kültéri játszótér is épült. A csoport a régióban Magyarországon hajtja végre a legnagyobb fejlesztéseket.
Az IKEA Magyarország árbevétele a legutóbbi nyilvános adatok szerint a 2016. augusztus végéig tartó pénzügyi évben csaknem 14,5 százalékkal, 53,8 milliárd forintra nőtt. A nemzetközi vállalatcsoport a legutóbbi lezárt üzleti évében 34,2 milliárd euró árbevételt ért el, ami 7,1 százalékos növekedés az előző évhez képest, nettó nyeresége 19,6 százalékkal, 4,2 milliárd euróra nőtt.
Az IKEA a világ legnagyobb bútor-kiskereskedelmi konszernje, 340 áruházzal rendelkezik 28 országban, franchise rendszerében pedig több mint 40 áruház üzemel, 163 600 dolgozóval világszerte.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.