Európa partjainál az autós pékséglánc

A jelenleg 16 működő üzlettel rendelkező Pão to Go története egy új fejezetének kapujában áll: terjeszkedés Európában és az Egyesült Államokban. A drive-thru pékséghálózat kínálatában a friss pékáruk mellett elérhetőek sütemények, sós desszertek, tejtermékek, felvágottak, gyümölcslevek, üdítők is.
Péntek
2016.11.11.
A brazíliai Pão to Go drive-thru pékséghálózat készen áll az európai és amerikai piacok meghódítására.
 

Brazília első drive-through pékséglánca, a Pão to Go (Kenyér to Go / Kenyér elvitelre) felkészült a tengerentúli expanzióra, és Európa szerte megkezdi expressz pékségeinek kialakítását az időérzékeny vásárlók számára. “A Pão to Go drive-thru pékségek olyan hálózatát jelenti, amely anélkül teszi lehetővé az alapvető pékáruk kényelmes és praktikus beszerzését, hogy a vásárlónak ki kellene szállnia gépjárműjéből” - foglalt össze egy mondatban Conceição Vieira ügyvezetőigazgató, aki hozzátette, a nemzetközi ambíciók mellett a vállalat 15 új üzlettel bővül hazai piacán a következő hónapokban.

Az idei évben fogalmazódott meg az elhatározás a Pão to Go vállalatvezetésben és első mester franchise partnerében, hogy Európában is elérhetővé tegyék az innovatív drive-thru pékség koncepciót. “Ambiciózus terveink vannak az európai expanziót illetően. Portugáliában fogunk elindulni, melyet Spanyolország, majd a többi európai piac követhet a piaci lehetőségeknek megfelelően. Fontos, hogy minőséget és kényelmet kínálva, először Portugáliában alakítsunk ki egy erős ügyfélbázist és márkaismertséget” - avatott be a mester franchise partner.

Ennek megfelelően - és a tengerentúlon terjeszkedő brazil márkáknak egyébként kézenfekvő módon - Portóban nyílik az első Pão to Go pékség november végén, valamint a második egység megnyitója is még az idei évben létre jön Matosinhos városban. A portugál fővárosban egy olyan üzletformátum valósul meg, amely ötvözi a drive-thru koncepciót az utcai pékséggel. A vállalat összesen négy különböző üzletformátumot tesz elérhetővé Európában: az említett “Multi” koncepció mellett, a Pão to Go Drive, a Pão to Go Kiosk és a Pão to Go Padaria (pékség) közül választhatnak a jövőbeli franchise partnerek.


legolvasottabb

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.