Európa partjainál az autós pékséglánc

Brazília első drive-through pékséglánca, a Pão to Go (Kenyér to Go / Kenyér elvitelre) felkészült a tengerentúli expanzióra, és Európa szerte megkezdi expressz pékségeinek kialakítását az időérzékeny vásárlók számára. “A Pão to Go drive-thru pékségek olyan hálózatát jelenti, amely anélkül teszi lehetővé az alapvető pékáruk kényelmes és praktikus beszerzését, hogy a vásárlónak ki kellene szállnia gépjárműjéből” - foglalt össze egy mondatban Conceição Vieira ügyvezetőigazgató, aki hozzátette, a nemzetközi ambíciók mellett a vállalat 15 új üzlettel bővül hazai piacán a következő hónapokban.
Az idei évben fogalmazódott meg az elhatározás a Pão to Go vállalatvezetésben és első mester franchise partnerében, hogy Európában is elérhetővé tegyék az innovatív drive-thru pékség koncepciót. “Ambiciózus terveink vannak az európai expanziót illetően. Portugáliában fogunk elindulni, melyet Spanyolország, majd a többi európai piac követhet a piaci lehetőségeknek megfelelően. Fontos, hogy minőséget és kényelmet kínálva, először Portugáliában alakítsunk ki egy erős ügyfélbázist és márkaismertséget” - avatott be a mester franchise partner.
Ennek megfelelően - és a tengerentúlon terjeszkedő brazil márkáknak egyébként kézenfekvő módon - Portóban nyílik az első Pão to Go pékség november végén, valamint a második egység megnyitója is még az idei évben létre jön Matosinhos városban. A portugál fővárosban egy olyan üzletformátum valósul meg, amely ötvözi a drive-thru koncepciót az utcai pékséggel. A vállalat összesen négy különböző üzletformátumot tesz elérhetővé Európában: az említett “Multi” koncepció mellett, a Pão to Go Drive, a Pão to Go Kiosk és a Pão to Go Padaria (pékség) közül választhatnak a jövőbeli franchise partnerek.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?