Tovább nő az osztrák franchise vásár
November 4-5. között immár negyedik alkalommal kerül megrendezésre az Osztrák Franchise Kiállítás, melynek ezúttal is a fővárosi „Wiener Stadthalle” ad otthont. Az Osztrák Franchise Szövetség és az Osztrák Kereskedelmi kamara idén is partnerei a rendezvénynek, és az őszi franchise kiállítást szervező Cox Orange ügynökség várakozási szerint a korábbi éveknél is több franchise átadó fog érkezni Bécsbe a környező országokból, köztük Magyarországról. A kiállítók növekvő számának és nemzetközibb összetételének köszönhetően pedig még több – nagyrészt befektetni és vállalkozni vágyó – látogatónak lesz vonzó a rendezvény.
Az idei évben először, a bécsi franchise expó együttműködő partnere az Enterprise Europe Network is. A 600 tagintézményt összefogó hálózat az európai kis- és középvállalkozások (kkv-k) nemzetközi kapcsolatainak bővítését, valamint a közös piac kínálta lehetőségek megismerését segíti.
A bécsi franchise kiállítás meglévő és új franchise átvevőket és átadókat szólít meg, és elsősorban azokat célozza meg, akik érdekeltek saját vállalkozásuk elindításában. „Idén is biztosítunk olyan kommunikációs platformot, ahol a vállalatok és látogatók megoszthatják üzleti ötletüket és projektjeiket. Ez egy remek lehetőség sok látogató számára, hogy új perspektívából tekinthessenek a vállalkozásindításra” – mondta el Carina Felzmann, a Cox Orange ügynökség igazgatója.
Az Osztrák Franchsie Szövetség elnöke, Barbara Rolinek elmondta, hogy a franchise ágazatban rengeteg potenciál van Ausztriában, ami igazolja a franchise kiállítás létjogosultságát. „Legújabb felméréseink azt mutatják, hogy a franchise ágazat továbbra is növekszik. Az összes franchise hálózat 75 százaléka számít értékesítési árbevételének emelkedésére az idei évben, 71 százalékuk pedig a franchise partnerek és egységek számának növekedésére. Ez pedig egy kiváló kiindulópont az Osztrák Franchise Kiállítás számára. És – annak köszönhetően, hogy a franchise hálózatok 51 százaléka nemzetközi szinten működik – az idei expó európai fókusza remek lehetőség a sikerre.”
További információk és jelentkezési, regisztrációs lehetőség a kiállítás honlapján.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...