Hatalmas, kiaknázatlan piac
Szeptember 28-30. között Moszkvában kerül megrendezésre a 14. BUYBRAND nemzetközi franchise kiállítás és vásár. Már a tavalyi évben is 15 ország (Oroszország mellett többek közt Németország, Ausztria, Egyesült Államok, Nagy-Britannia, Dél-Korea, Egyesült Arab Emírségek vagy Olaszország) 162 márkája képviseltette magát, és állított ki az expón. Az idei expón pedig közel 200 kiállító franchise márkára számítanak a szervezők, melyek közül több mint nyolcvanan már a tavalyi kiállítás alatt regisztráltak a rendezvényre. Már egy évvel ezelőtt biztosra mondta részvételét a 2016-os Buybrand expón többek közt a Hilton, Wyndham Hotel Group, Coffeeshop Company, Sportmaster, Columbia, Sketchers, Century 21 vagy a Domino’s pizza.
Oroszország minden szegletéből érkeznek üzletemberek, befektetők és vállalkozók a Buybrand expóra azzal a kifejezett szándékkal, hogy megvásároljanak egy franchise koncepciót és megtanulják, hogyan tudják hatékonyan menedzselni franchise üzletüket. Köztük nagy számban vannak azok, akik egy régióra vagy akár az egész országra kiterjedő mester franchise lehetőségben gondolkoznak – elsősorban talán ők jelenthetik az oroszországi megjelenésben gondolkodó magyar franchise márkák célközönségét is.
Az előző évi tapasztalatok alapján, a szervezők az idén több mint ötezer vállalkozó részvételére, összesen pedig közel tízezres látogatói létszámra számítanak. Ekaterina Soyak, a szervező EMTG vállalat ügyvezető-igazgatója szerint a vállalkozók részéről tapasztalható magasszintű érdeklődés részben azzal magyarázható, hogy „a jelenlegi piaci helyzetben az emberek úgy gondolják, sikeresebbek lehetnek egy franchise koncepció megvásárlásával, mint egy teljesen új vállalkozás beindításával.”
Persze a vállalkozók és cégvezetők nemcsak kizárólag azért látogatnak el a BUYBRAND expóra, hogy üzletet vásároljanak, hanem azért is, hogy megismerjék a sikeres üzletvezetés minden szükséges elemét, eszközét: a legújabb felszereléseket, termékeket, ingatlan, banki, jogi és egyéb szolgáltatásokat. Éppen ezért az expón való részvétel kiváló alkalmat kínál partneri együttműködések kialakításához is gyártókkal, beszállítókkal, disztribútorokkal, média vállalatokkal, stb.
A Buybrand expó tehát remek lehetőség, hogy egy saját vállalkozás indításával pénzügyileg függetlenné váljon, hogy megtudja, melyik üzleti koncepció illik Önhöz a leginkább, diverzifikálja üzleti kapcsolatait megbízható és jólismert vállalatokkal, személyesen találkozzon vezető franchise szakértőkkel, hogy máshol nem elsajátítható, gyakorlati tudást szerezzen vagy csak egyszerűen, hogy összehasonlítsa többszáz franchise márka ajánlatát.
A BUYBRAND Expo hivatalos partnere a PROFIT system és a Magyar Franchise Szövetség is.
További információ a rendezvény honlapján.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...