A mintegy 1700 településen jelenlévő, napi másfélmillió vásárlót kiszolgáló bolthálózat regisztrált törzsvásárlóinak száma elérte az egymilliót. A Coop hálózatához közel 3000 franchise bolt tartozik, és további 2000 üzletet látnak el áruval.
Szerda
2016.05.25.
Megújulás előtt a Coop üzletlánc, részben a franchise hálózatra támaszkodva növelnék a hatékonyságot és versenyképességet.
 

A megelőző évi 560 milliárd forintról 571 milliárd forintra emelkedett a Coop Gazdasági Csoport árbevétele tavaly; ezzel a csoport 2015-ben is megőrizte piaci pozícióját – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén Budapesten. A cég közleménye szerint, az eseményen Tóth Géza, a társaság vezérigazgatója felidézte, hogy az üzletlánc annak ellenére tudta az elmúlt évben növelni forgalmát, hogy a dohánytermékek értékesítése megszűnt az üzletekben.

Tóth Géza elmondta, az üzletlánc megújulás előtt áll, a franchise-hálózatot kihasználva bizonyos tevékenységeket, a működés egyes kereskedelmi, gazdasági és logisztikai feladatait átszervezve növelnék a hatékonyságot. A közlemény szerint a megújulás része több, a versenyképességet növelő fejlesztés is. Ennek keretében például a COOP megújítja informatikai rendszerét.

A vezérigazgató szerint a multinacionális szereplők több országban működtetett óriási rendszere mellett a COOP lokalitása előnyt is jelenthet, hiszen az üzletlánc könnyebben tud váltani a legkorszerűbb rendszerekre is.  A versenyképességet javító, a korszerűsítést szolgáló lépésekként zajlanak a COOP-nál a boltmegújítási program munkálatai, valamint egyéb technikai és energiahatékonysági fejlesztések is.

A COOP Gazdasági Csoport 100 százalékban magyar tulajdonú, amelynek közel 700 kis- és középvállalkozás a tagja. Több mint 32 ezer alkalmazottjával az ország egyik legnagyobb kistelepülési foglalkoztatója. Az üzletláncnak közel 3000 franchise boltja van, és további 2000 üzletet lát el áruval.


legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.