Növekvő árbevétel és fejlesztések

A megelőző évi 560 milliárd forintról 571 milliárd forintra emelkedett a Coop Gazdasági Csoport árbevétele tavaly; ezzel a csoport 2015-ben is megőrizte piaci pozícióját – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén Budapesten. A cég közleménye szerint, az eseményen Tóth Géza, a társaság vezérigazgatója felidézte, hogy az üzletlánc annak ellenére tudta az elmúlt évben növelni forgalmát, hogy a dohánytermékek értékesítése megszűnt az üzletekben.
Tóth Géza elmondta, az üzletlánc megújulás előtt áll, a franchise-hálózatot kihasználva bizonyos tevékenységeket, a működés egyes kereskedelmi, gazdasági és logisztikai feladatait átszervezve növelnék a hatékonyságot. A közlemény szerint a megújulás része több, a versenyképességet növelő fejlesztés is. Ennek keretében például a COOP megújítja informatikai rendszerét.
A vezérigazgató szerint a multinacionális szereplők több országban működtetett óriási rendszere mellett a COOP lokalitása előnyt is jelenthet, hiszen az üzletlánc könnyebben tud váltani a legkorszerűbb rendszerekre is. A versenyképességet javító, a korszerűsítést szolgáló lépésekként zajlanak a COOP-nál a boltmegújítási program munkálatai, valamint egyéb technikai és energiahatékonysági fejlesztések is.
A COOP Gazdasági Csoport 100 százalékban magyar tulajdonú, amelynek közel 700 kis- és középvállalkozás a tagja. Több mint 32 ezer alkalmazottjával az ország egyik legnagyobb kistelepülési foglalkoztatója. Az üzletláncnak közel 3000 franchise boltja van, és további 2000 üzletet lát el áruval.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?