Milyen előnyökkel jár a franchise rendszerekhez való csatlakozás?
Egy vállalkozás indítás a legkifizetődőbb befektetés lehet, de nem feltétlen érdemes önállóan egy teljesen új ötlettel előállnia a kezdő vállalkozóknak.
Nemzetközi szintű oktatás Magyarországon
A járvány alatt Európában terjeszkedett a kanadai iskolahálózat és most 24 ország után ezúttal Magyarország felé vették az irányt.
Robotika a vendéglátásban
2020 nem csak a koronavírus éve volt, a karantén hatására felgyorsuló technológiai innováció nyomot hagyott a piacokon.
Új logója lett a Burger King-nek
Az amerikai franchise hálózat ma mutatta be az új logóját, mely illeszkedik az elmúlt évek minimalista trendjébe.
Autentikus német sörök Magyarországon
Második egységét nyitja hazánkban egy közel 400 éves múlttal rendelkező söröző.
Milyen költségei vannak egy franchise hálózathoz való csatlakozásnak?
Egy vállalkozás indítása lehet a legjövedelmezőbb befektetés, ám a kezdő vállalkozások egyrésze néhány év után kudarcot vall. A franchise hálózatokhoz csatlakozók viszont ennek...
A CRM rendszerek jövője
Egy vállalkozás sikere mögött gyakran az áll, hogy mennyire tudja kiismerni és kiaknázni a fogyasztói szokásokat.
Egy sikerse franchise brand építőelemei
A franchise egyik alapvető eleme a brand, sokan csak ezért csatlakoznak egy hálózathoz. Melyek is az építőelemei egy jó márkának?
Nehezen viseli a KFC itthon a koronavírus hatásait
A gyorséttermi szektor óriása, az AmRest számos koncepciója nehézségekkel küzd a járvány miatt.
A franchise 3 főbűne
Habár a franchise hálózathoz való csatlakozás jelentősen csökkenti a vállalkozással járó kockázatot, ettől még nem lesz 100 százalékosan biztosítva a franchise átvevő.
Hány egységet vigyen egy partner?
A multi-unit átvevők több franchise egységet üzemeltetnek, ám ez a szám kettőtől egészen ezerig terjedhet. Ezért nagy kérdés, hogy mennyit is érdemes egyszerre működtetni?
Magyar franchise siker a tőzsdén
Milyen céljai vannak a régiónk legnagyobb ingatlanhálózatának? A Duna House vezérigazgató-helyettesével, Máté Ferenccel beszélgettünk.
Előnyt élveznek a zöld hálózatok a vírussal szemben?
A koronavírus második hulláma alatt sem állt meg a magyar franchise koncepció terjeszkedése.
Kifizetődnek-e a merész marketingstratégiák?
Hazánkban viszonylag átlagos marketingpolitikát folytat a Burger King, az étteremlánc otthonában azonban a furábbnál-furább reklámokkal bombázzák a fogyasztókat.
Melyek egy sikeres franchise brand titkai?
A franchise egyik alapvető eleme a brand, sokan kifejezetten ezért csatlakoznak egy hálózathoz. Ám valójában, mely építőelemek adják egy jó márka alapját?
Tovább terjeszkedik külföldön a magyar lakberendezési franchise
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sikeresen teljesít a Duna House Lengyelországban
Még 2016-ban lépett be az ország piacára a Duna House, amikor felvásárolta a lengyel Metro House ingatlanközvetítőt. A befektetés a koronavírus ellenére is sikeres lett.
A McDrive-ban lenne a McDonald’s jövője?
Magyarországon csak nemrég kezdődtek meg a lezárások, de már most érezni a vírus gazdasági hatásait. Hogyan változtathatja meg ez a McDonald's stratégiája a jövőben?
Nem a növekedés, a fejlődés a lényeg!
Interjú az elmúlt évtized egyik legsikeresebb magyar hálózatának, a BioHair ügyvezető tulajdonosával Perger Gabriellával.
Jótékonysági akciót hirdetett a Matrackuckó hálózat
2020. november 2. és december 31. között minden Matrackuckó szaküzletben értékesített Naturtex® termék árából 5% átutalásra kerül az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványnak.