Egyedül vagy csapatban
A vállalkozók gyakran úgy gondolják, hogy franchise-ban függetlenségük részleges feladásáért könnyebben és sikeresebben fognak vállalkozást indítani és vezetni. De melyek a...
                                         
                                        Szegeden nyitott egységet a BioHair
A BioHair franchise hálózat ebben a kihívásokkal teli időszakban sem pihen, november 23-án 40. hajvágószalonjukat nyitották meg Szegeden.
                                         
                                        Családi vállalkozásból franchise
Amennyiben egy koncepció sikeres adódik, hogy terjeszkedjen, gyarapodjon. A növekedésnek azonban rengeteg formája van, sokszor nehéz kiválasztani a vállalkozásunknak legmegfelelőbbet.
                                         
                                        Tovább terjeszkedik a BioHair
A 2008-as világválság közepén indult hálózat tovább növekszik. A koncepció jelenlegi sikerét részben a felfelé pozícionálásnak, részben pedig az online sorbaállás...
                                         
                                        Magyar a franchise szakma legbefolyásosabb hölgyei között
Lavotha Ildikó a világ 100 legbefolyásosabb női között a franchise szektorban.
                                         
                                        Másodiknak lenni jobb?
Sokszor azt gondoljuk, hogy milyen nagy előny, ha valaki elsőként lép be egy új piacra vagy éppen bevezet egy innovatív terméket. Ám korántsem biztos, hogy mindig az úttörők...
                                         
                                        Eljött a kódolás ideje
A koronavírus még jobban kiemelte azt, hogy mekkora szükség van IT szakemberekre. A Coders Lab hálózata pont erre a hiányra nyújt megoldást. A külföldi franchise rendszer most...
                                         
                                        Hazánkban terjeszkedik a fánkozó hálózat
"A szlovák piacot már teljesen lefedtük. Magyarországon, Csehországban és Lengyelországban viszont még mindig keresünk a partnereket” - mondja Peter Straňák, a La Donuteria koncepció...
                                         
                                        Hogy alkalmazkodott a Starbucks a pandémiához?
A pandémia komoly károkat okozott a kávézó láncnak, talán még komolyabban érintette a hálózatot, mint más koncepciókat.
                                         
                                        A válság, mint lehetőség
A józan paraszti ésszel furcsán hangzik, de sokszor éppen a gazdasági válságok alatt a legjobb vállalkozást indítani.
                                         
                                        Az átvevők növekvő szerepe
Sok korábban sikeres hálózat tűnt el vagy éppen esett vissza látszólag ok nélkül. Számos esetben a helytelen partner kezelés volt megfigyelhető a háttérben.
                                         
                                        Miért kell üzleti terv, akkor is, ha vállalkozásunk jól megy?
Az üzleti terv egy általános, átfogó pénzügyi elemzés, mely segíthet megérteni és tökéletesíteni a vállalkozásunkat.
                                         
                                        Mitől jó egy logó?
A logó az első, ami eszébe jut az embereknek egy márkáról, éppen ezért fontos, hogy pozitív emlékként megragadjon a vásárlók fejében.
                                         
                                        Franchise lesz az Uber?
Az új Kaliforniai munkavállalói szabályozás komoly változásokat hozhat az Uber és hazánkban kevésbé ismert Lyft életében. Elképzelhető az is, hogy franchise-ban fog tovább...
                                         
                                        Belgium első Dunkin’ fánkozójában jártunk
Újra európai terjeszkedésbe kezdett a hazánkban sem ismeretlen Dunkin’ Donuts amerikai franchise óriás. Talán a következő célpont épp Magyarország?
                                         
                                        Programozó iskola franchise jönne hazánkba
Komoly informatikus hiánnyal küzd a hazai piac. Erre a problémára nyújt megoldást a Coders Lab franchise hálózata.
                                         
                                        10 év után újra Magyarországon a Gloria Jean’s
A Gloria Jean’s kávézó visszatér Magyarországra, a tervek szerint 10 új egységet nyitnak a öt év alatt. Az első két presszó a Szent István Bazilikánál és az Arénában nyílik...
                                         
                                        Szabóság szalon nélkül?
A Brutale legnagyobb előnye partnerei számára, hogy nem várja el saját szalon, üzlet megnyitását.
                                         
                                        Megnyitotta kapuit Miskolc legújabb és legfinomabb élményközpontja
A Creppy brand megálmodója, Oszlánczi Réka újabb merész álmát valósította meg, ugyanis a jól ismert és rendkívül népszerű Creppy PalacsintaHáz mellett létrehozta a Creppy Centert!
                                         
                                        Miért válságállóbb a franchise?
Ahogy a gazdaság kezd visszatérni a normális állapotba, a vállalkozások lassan újra indulnak, de egy kérdés megválaszolatlan kérdés. Mibe került átvészelni ezt az időszakot,...