Lassuló profitnövekedés
A nemzetközi árfolyam-ingadozások következtében, az elmúlt öt év legalacsonyabb nyereségét jelentette a spanyol divatóriás Inditex.
Idén már némi nyereséggel
Ötszázalékos árbevétel-növekedést, 3 milliárd forintos beruházást, új saját és franchise üzleteket és benzinkutakat is tervez idén Magyarországon az Auchan.
Új koncepció és induló franchise program
A BITE bakery café után megérkezett a Sausage & Beer koncepció is. Minden nagyvárosból keresnek franchise partnereket.
Franchise ötletek Párizsból
A világ minden tájáról érkeztek franchise márkák Párizsba, hogy Európa elsőszámú franchise vásárán mutassák be koncepciójukat.
Újabb piacokon
Mindössze 22 hónap alatt 40 országra terjesztette ki tevékenységét és lett az online ételrendelés nemzetközi piacvezetője a Foodpanda.
Nyomban induló vállalakozás
Forgács Miklós, a Curves értékesítési menedzsere mesélt a fitnesz koncepcióról, a klubtulajdonlás mikéntjeiről és terveikről Magyarországon.
”Super size It”: a McDonald’s Kína-stratégiája
Franchise átvevőkre támaszkodva három év alatt duplájára, négyezerre növelné éttermei számát Kínában a gyorsétterem óriás.
Pékség kánaán Romániában
A Fornetti csak az idei év első két hónapjában 24 pékséget nyitott Romániában – a meglévő közel 800 mellé.
Az előnyök 50 felett
A Senior Agency vállalat Magyarországon is megkezdené a World Senior Card, szép korúaknak szóló programját. Franchise-ban fejlődnének.
Mindjárt hármat
Már a 3. KiwiSun nyitja meg kapuit az angol fővárosban. A magyar szolárium technológia hódít a londoni fiatalok körében.
Új támogatás innovatív kkv-knak
A KKV Eszköz keretében, évente 25 millió eurós új uniós forrás nyílik innovatív kis- és középvállalkozásoknak.
Újabb SPAR market
Két franchise üzlettel is bővült a SPAR magyarországi bolthálózata, ezzel tizenötre nőtt a partnerüzletek száma.
Ember és egészség
Miközben sorra újulnak meg a meglévő patikák, franchise partnerekkel is bővül a BENU Gyógyszertárak hálózata.
Forgalmas év lesz az idei
Az idei évben várhatóan félmillióval több külföldi turista érkezik majd Magyarországra repülővel, így a szállodák és az autókölcsönzők is mozgalmas évre számítanak.
Curves: 50 klub a cél
A világ legnagyobb nőknek szóló fitneszhálózata azt tervezi, hogy felgyorsítja terjeszkedését a magyar piacon.
Már húsz országban
Az F&F ruházati franchise a Tesco birodalom növekedésének egyik fontos motorjává nőtte ki magát.
Hiánypótló kereskedelmi tevékenység
Mi jellemzi ma a magyar sütőipari szektort, és mi szükséges egy saját pékáru szaküzlet sikeres működtetéséhez?
Többet olcsóbban, 2 az 1 áráért
A marketing szlogeneket és akciókat a végtelenségig lehet kombinálni. Némelyikük mindig működik.
Ismét klubdélután
Franchise hálózat építése és üzemeltetése a rendszergazda szemével és „Franchise átvevői szemmel” c. előadások a következő klubdélután programjában.
Bővülő vendégkör
Tavaly 13 százalékkal nőtt a Subway forgalma Magyarországon – köszönhetően az étteremnyitásoknak, amit idén is hasonló lendülettel folytat az étteremlánc.