Legolvasottabb

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával”
Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.
Egy Miskolcról indult vállalkozásnak köszönhetően lassan az egész ország gofri-lázban ég
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A franchise fogalma
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával!
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Miért nincs Wendy’s Európában?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A legjobb kiskereskedelmi márkák
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Franchise Expo 2025: egyenes út az üzleti siker felé
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Magasból fényképezni - drónok nélkül
A Balloide-Photo héliummal töltött, rögzített ballonokat használ légifelvételek készítésére, ami legális és zajtalan alternatívát kínál a drónokkal szemben egész Európában.
Franchise körkép: önkiszolgáló kávéautomata
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Tovább nő az AmRest birodalom
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
Kávézómárkák Magyarországon
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
Régiós terjeszkedésben a Domino’s Pizza
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Kisboltok nagy hálózata
A Tom Market kisközért-hálózata jó lehetőség lehet a biztonságot és hatékonyabb működést keresőknek.
Visszatér Európába a Wendy's
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Franchise hálózatok, amelyek a TikTok-ról indultak
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!
Szezon egész évben
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A legjobb franchise könyvek
Egy franchise hálózat elindítása még a tapasztalt vállalkozóknak is kihívást jelent, pontosan ezért elengedhetetlen lehet a sikerhez a megfelelő ismeretek összegyűjtése.
Tíz ország, ahol nem tudsz Mekiben enni
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.
Szendvicsbe zárt bőség
Az amerikai Arby’s étteremlánc a gyors kiszolgálást egyesíti a prémium minőséggel. Most Magyarországon is bizonyítana a márka.
Franchise típusok
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
Ilyen volt a Magyar Franchise Szövetség Gálája
Február 6-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 18. Díjkiosztó Gálája.
Expo körkép – Használt termékekből is lehet jó befektetés
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
Tündöklő ékszer franchise
Több mint 1300 márkaüzlet és erős expanzió – a Pandora folytatja erőfeszítéseit, hogy a világ legismertebb ékszermárkájává váljon.
Megnyitott a 11. Starbucks
Újabb Starbucks kávézó nyitotta meg kapuit, a hálózat 11. magyarországi tagja is a fővárosban várja a kávézás szerelmeseit.
Magyar innováció a pékiparban
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Ruházat és élelmiszer
Sikeres évet zárt a Marks&Spencer. A vállalat szándéka, hogy tovább erősítsen a globális piacokon, elsősorban franchise együttműködések által.
Milyen költségei vannak egy franchise hálózathoz való csatlakozásnak?
Egy vállalkozás indítása lehet a legjövedelmezőbb befektetés, ám a kezdő vállalkozások egyrésze néhány év után kudarcot vall. A franchise hálózatokhoz csatlakozók viszont ennek elkerülése érdekében egy kész tervet és támogatást kapnak.
Új korszak a babaúszásban!
A Stilianos Babauszoda hálózat több mint 10 éve nyitotta meg első egységét, azzal a céllal, hogy tiszta, biztonságos és teljes mértékben gyermekbarát helyet teremtsen a legkisebbek számára.