aktualitások

Haladnak a korral
A változó divat-trendek hatására új arculatot kellett létrehoznia az egykoron mexikói ékszereket forgalmazó Azték ékszer hálózatnak.

Alacsony befektetéssel
A Bios Life franchise modellje költséghatékony lehetőséget kínál saját vállalkozásának elindításához.

Összefogott a COOP és a Gránit Bank
Az együttműködés megerősítéseként a két társaság 100-100 millió forintos részesedést vásárolt egymás cégében.

Egészséges, csak le van fogyva
Így jellemezte a magyarországi Hertz helyzetét Kozák József, a hálózatot üzemeltető Mercure Rent a Car ügyvezető igazgatója.

Bedőlt a Schlecker
Felszámolják a német drogérialáncot és ezzel több, mint 13 ezer dolgozó veszíti el állását.

Fagyi franchise
A joghurt alapú fagylaltokra specializálódott Yogurtlandia mester franchise partnert keres Magyarországon.

Átalakul a Speedy
Az autójavító hálózat egységei átalakulnak az év végéig, és Kwik Fit néven folytatják tevékenységüket.

Népszerűbbek a kisebb hálózatok
Egy amerikai felmérésből kiderült, hogy az alacsonyabb befektetést igénylő hálózatok partnerei elégedettebbek az átlagnál.

Olasz pizza új köntösben
Elsőre különösnek tűnhetnek a Konopizza termékei, azonban már 25 országban terjeszkedik dinamikusan az olasz franchise.

Nem állt le a terjeszkedés
A válság hatásai miatt lelassult a Subway hazai expanziója, de idén már több étterem is nyílik - Sampers Katalin, a Subway magyarországi képviselője.

Virágzó franchise hálózat
Az Oázis Kertészet az ország legnagyobb kertészeti tematikájú franchise hálózatát építette ki.

Megtartották az MFSZ tisztújító közgyűlését
A Magyar Franchise Szövetség május 30-án megrendezett tisztújító közgyűlésén bemutatkoztak az új tagok is.

Nem csak az arcát adja hozzá
Madonna továbbra is bővíti fitnesz-hálózatát, melynek minden szolgáltatásának kialakítása az énekesnő igényei szerint valósul meg.

Ínyencségek boltja
Saját készítésű bonbonjaira építi franchise hálózatát a gyulai székhelyű Cadeau Bonbon Manufaktúra.

A ringben és azon túl
Vitalij Klitschko, a WBC ukrán származású nehézsúlyú világbajnoka exkluzív interjúban beszél az üzlet és a sport kapcsolatáról.

Zenetanítás másképp
A Yamaha Zeneiskola több mint 40 országban kínál zenei képzéseket, köztük Magyarországon is.

Új divatmárka Magyarországon
Két vidéki üzlet után idén ősszel megnyitja kapuit az amerikai Timeout divatmárka első budapesti egysége.

Jól kezd a Hard Rock Café
A pár hónapja működő budapesti étterem várakozásokat felülmúló teljesítmányável az öt legeredményesebb európai Hard Rock Café közé került.

Mi újság az ingatlanpiacon?
Rutai Gábor, a Duna House PR és elemzési vezetője szerint elképzelhető, hogy elértük a mélypontot és innen már felfelé vezet az út.

Még nem kelt el a Dairy Queen
A nagy múltú amerikai gyorsétterem hálózat továbbra is keresi mester franchise átvevőjét Magyarországon.