2014.04.02.

Középpontban a web-shop és a közösségi média

Április 16-án ismét franchise klubdélután, ezúttal a web-shopok hatékony működtetésével a középpontban.

A Magyar Franchise Szövetég (MFSZ) várja következő klubdélutánjára mindazon hálózatokat, akik web-shopot működtetnek vagy terveznek ilyen felületeket üzemeltetni, illetve azokat is, akik erősíteni szeretnék jelenlétüket a közösségi médiában.  

Előadás a Klubdélutánon Fotó MFSZ

A klubdélután a Hotel Buda Mercure-ban (I. ker., Krisztina krt. 41-43.) kerül megrendezésre április 16-án (szerdán), 14:00 órai kezdettel.

A klubdélután alkalmával sikeres rendszergazdák adnak majd elő, és adják át tapasztalataikat első kézből az érdeklődő közönségnek. A klubdélután folyamán a résztvevők betekintést nyerhetnek, hogy hazánk vezető hálózatai hogyan működtetnek hatékonyan web-shopot, valamint mennyire tartják fontosnak a közösségi médiát.

Elsőként Lavotha Ildikó MFSZ alelnök és a High-Care Kft. ügyvezető igazgatója tart előadást „A web-shop hatékony üzemeltetése egy franchise hálózatnál” témában. Őt követi majd Nagy Zoltán MFSZ elnökségi tag és a Szövetség 2013. Év Internet Média és Web Díját elnyerő Katedra Nyelviskola Kft. tulajdonosa és ügyvezető igazgatója, aki arról fog beszélni, hogy „Milyen szerepet tölt be a közösségi média a franchise hálózatok kettős marketingjében”.

A szokásoknak megfelelően a klubdélután keretében lehetőség nyílik kérdések feltevésére, beszélgetésre az előadókkal.

Középpontban a web-shop és a közösségi média

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank