2018.02.03.

A BENU az év franchise hálózata

A gyógyszertár hálózat által elhódított elismerés mellett további nyolc kategóriában díjazták a hazai franchise ágazat szereplőit.

2018. február elsején 12. alkalommal került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség Díjkiosztó Gálája, ahol évről évre az elmúlt időszak legkiemelkedőbb franchise hálózatait, valamint franchise átvevőit díjazzák. A díjkiosztóval egybekötött gálavacsorára az idei évben a Boscolo Budapest Hotelben került sor. A gála estet a Szövetség egykori és jelenlegi tagjai és tisztségviselői, valamint több külföldi díszvendég is megtisztelte jelenlétével, köztük az Európai Franchise Szövetség számos tisztségviselőjével.

Franchise Díjkiosztó Gála, 2018.

A franchise díjak idén kilenc különböző kategóriában kerültek kiosztásra a pályázók között, akik a Magyar Franchise Szövetség rendszergazda tagjai, valamint a hozzájuk tartozó franchise átvevők közül kerültek ki egy szakértői-szakmai zsűri döntése alapján.

2017. Év Franchise Hálózata a BENU Gyógyszertár lett. A BENU márka már 5 éve van jelen a magyar piacon, és ez idő alatt a gyógyszerpiac vezető kiskereskedelmi márkájává fejlődött. A márka ismertsége a fővárosban eléri a 92, országosan pedig a 74 százalékot.

2017 Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata címet a 2014-ben alapított a SMART ingatlan hálózat érdemelte ki, amely 2017 végén már közel 30-ra növelte egységei számát.

A 2017. Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata a DIEGO. A hálózat több mint 150 üzletével a Kárpát-medence laminált padló, szőnyeg, függöny, valamint tapéta piacának meghatározó szereplője. Romániában 34, Szlovákiában 19 áruházuk működik, 2017-ben pedig a cseh expanzíó első lépéseként Prágában is megnyílt az első DIEGO egység.

Az Év Innovatív Franchise Hálózata díjat az Alma Gyógyszertárak hálózatnak ítélték oda az Alma Okosvény alkalmazás – egy Európában egyedülálló szolgáltatáscsomagot tartalmazó applikáció bevezetéséért.

A 2017. Év Brand Innovation Díját a Logiscool programozó iskolahálózat kapta. A Logiscool 6-18 éves korú diákokat tanít programozni, innovatív, kreatív környezetben, egyetemista oktatók segítségével.

A 2017. Év Marketing Díját a Stilianos Babauszoda nyerte el, amely jelenleg az első és egyetlen babauszoda franchise hálózat Magyarországon. A Stilianos saját maga által kifejlesztett, egyedi módszerével új alapokra helyezte a babaúszás szó fogalmát a köztudatban.

A 2017. Év Internet Média és Web Díját az alapításának 20. évfordulóját tavaly ünneplő Fornetti nyerte el az év elején indított új online kommunikációs stratégiájának köszönhetően.

A 2017. Év Franchise Átvevője Bernei Gergely, a Duna House franchise hálózat partnere, aki 8 év alatt 5 franchise irodát nyitott és üzemeltet Budapesten.

Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevői pedig Farkas Melinda és Buday Bence, akik 2013. óta példamutató hozzáállással üzemeltetik Óbudán High-Care Cosmetics szépségszalonjukat.

A BENU az év franchise hálózata

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank