Saját üzletek kiválasztása
A lengyel főváros immáron 14. alkalommal adott otthont Közép és Kelet Európa legnagyobb franchise kiállításának és vásárának; a Franchise Expo 2016 több mint 7000 vállalkozót, befektetőt és franchise iránt érdeklődőt hozott össze. A lengyel és külföldi látogatók értékes üzleti kapcsolatokat alakítottak ki, sokan megtalálták a hozzájuk leginkább illő franchise koncepciót, üzleti lehetőséget vagy egyszerűen csak megismerték a legújabb trendeket a franchise világából. Ezutóbbihoz kínált remek lehetőséget a kísérőprogramokként megrendezett előadások és szemináriumok.
A franchise expón kiállító 173 franchise márka közül legnagyobb számban – a korábbi évekkel összhangban – a gasztronómiai ágazatot képviselték a hálózatok (több mint 50 koncepció), amin belül a gyorséttermi franchise-ok mellett mind számosságukban, mind pedig népszerűségükben kiemelkedtek a fagylaltos koncepciók – 10 kiállító is a fagylaltkedvelőkre építette franchise üzletét. A gasztronómia és vendéglátás ágazat mellett az expóra kilátogatók sok más iparág franchise képviselőinek ajánlatai közül is válogathattak, így jelen voltak bankok, ingatlanközvetítő, utazásiiroda hálózatok, ahogy nyelviskolák, lakberendezési és divat márkák, kiskereskedelmi koncepciók.
Az érdeklődők összesen 19 szolgáltató és kereskedelmi ágazat 173 képviselőjének ajánlatát tekinthették meg, érdeklődésben pedig szintén nem volt hiány: a három nap alatt több mint 7000 ember vett részt a rendezvényen. „Mi nagyjából 120 franchise partneri érdeklődőt regisztráltunk az expó alatt, ami egy remek eredmény a számunkra. Tapasztalataink szerint a franchise érdeklődők 6-8 százaléka válik tényleges franchise partnerünkké” – avatott be az expón kiállító eSmoking World e-cigaretta kereskedelmi franchise vezetője.
„Ugyan a legtöbb koncepció a lengyel piacra pozícionálta magát, több olyan márkával is találkozhattunk, melyeknek expanziója az egész régiót és Magyarországot is érinti” – mondta el a helyszínen Szabó Tibor, a főszervező PROFIT system magyarországi irodájának vezetője. Hozzátette, a kiállító márkák közül sokan a magyar piacon is aktívak (mint például a Burger King, a Coffeeshop Company, a Curves, a SPAR vagy a Duna House csoport által nemrég felvásárolt Metrohouse), vagy Magyarországon is elérhető franchise ajánlatuk. Utóbbira példa a hét feltörekvő és jól ismert amerikai gasztro-márka (mint a Dairy Queen vagy Denny’s), valamint egy trambulin-park hálózat régiós fejlesztéséért felelős EGS vállalat is.
A régiós franchise rendezvények sorában a lengyelországi franchise expót követi az osztrák franchise vásár november 4-5. között, valamint november 15-én a – szintén PROFIT system szervezésben megvalósuló – prágai Franchise Fair.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Októberben került sor a varsói franchise expóra, Kelet-Közép-Európa legnagyobb ilyen jellegű kiállítására. De jövő év elején sem áll meg az élet külföldön.
Sokszor írunk Amerikáról, vagy csak úgy általánosságban a világról. De kevés tanulmány foglalkozik azzal, mit várhatunk a saját környezetünkben, városainkban.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
Egy érdekes megfigyelés állhat egyes szolgáltatások sikere mögött.
Szeretettel várjuk önt is április 4-én a Lurdy Házba az évtized első hazai franchise kiállításán.
népszerű a fórumban
Az értékváltás szükségessége
Idén is megrendezésre kerül a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója! A "Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014" konferencia fókuszában a...
Új támogatás innovatív kkv-knak
Az Európai Bizottság szerdán megjelentette a Horizont 2020 keretprogram első pályázati felhívásait!! A pályázati kiírások megtekinthetőek ide kattintva. A Nemzeti...
Fiatal vállalkozók támogatása
Újabb régiókban érhetőek el a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a konvergencia régiókban című pályázat kitöltőprogramjai! 2014. július 1-én a...
Még gyerekcipőben
A nagy érdeklődésre való tekintettel 2014. január 15-én megrendezésre kerül a HUMÁN-ERŐ-TÉR 2!! Jelentkezési határidő nagyvállalatok és kkv-k számára:...
A hónap végéig nevezhet honlapjával
Kihirdették "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit!! A pályázatra idén 333 nevezés érkezett - a tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Kedves Mihály! Általában a franchise vagy belépési díjat az átadott know-how (kézikönyv, képzés, stb.) és védjegyhasználati jog (plusz beletartozhatnak a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Tisztelt Cim! A Fornetti-vel van frenchise szerződésünk amelyet most fel kell mondanunk, mert megszüntetjük az üzletet.A szerződés megkötésekor fizettünk 300000...
Eladó a MosóMedve Wash&Dry
4 MosóMedve Wash&Dry mosoda található Budapesten: III. ker., Pethe Ferenc tér 1. III. ker., Ágoston utca 3. XIII. ker., Kárpát utca 22. XI. ker., Lágymányosi utca...