2013.12.05.

Zsinórban harmadszor

2013-ban is a Costa Coffee franchise Európa legjobb kávézólánca, a Starbucks csak a harmadik. Átadták az európai kávéipar legrangosabb elismeréseit.

A kávé és food-to-go szektor több mint 350 felsővezetője gyűlt össze a múlt héten Párizsban, hogy részt vegyenek a hatodik alkalommal megrendezésre került európai Coffee Awards díjátadó gálán. A rendezvényen olyan cégeket és magánszemélyeket díjaznak minden évben, akik leginkább hozzájárulnak az európai kávézó piac fejlődéséhez. Ahogy tavaly (és az azt megelőző évben), úgy 2013-ban is a brit Costa Coffa vehette át a legjobb európai kávézóláncnak járó elismerést. A szavazatok alapján idén az Espresso House végzett a második, a Starbucks pedig a harmadik helyen.

Costa Coffee Fotó Costa Coffee

A Costa Coffe franchise sorozatban harmadszor nyerte meg a legjobb európai kávézólánc címet, a hálózatot további két kategóriában is díjazták: ’Legjobb kávézólánc – Dél Európa’ és ’Legjobb kávézólánc – Nagy-Britannia és Írország’.

„Ezek az elismerések igazolják a kávé és az emberek iránti elkötelezettségünket, szenvedélyünket, valamint azt a folyamatos munkát, amivel világszerte igyekszünk elhozni a verhetetlen kávé-élményt” – mondta el Andy Marshall, a Costa Coffee Franchise International ügyvezető igazgatója, és hozzátette „Ez a fantasztikus eredmény nem jöhetett volna létre partnereink és baristáink támogatása és elkötelezettsége nélkül.” A European Coffee Awards nyertesei versenytársaik szavazatai alapján kerülnek ki, ezáltal ez a szektor legrangosabb elismerése. A sorrend több mint 10.000 – a kávészektorban dolgozó – vezető szavazatai alapján alakult ki.

Az első Costa Coffee kávézót egy olasz testvérpár, Sergio és Bruno Costa nyitotta 1971-ben, Londonban. A vállalkozás 40 év alatt a világ második legnagyobb kávézóláncává nőtte ki magát, jelenleg több mint 2700 kávézót üzemeltetnek összesen 30 országban. A franchise hálózat legutóbbi (márciusban lezárult) üzleti évében átlépte a történelmi egymilliárd fontos értékesítési határt, valamint bejelentette: a következő öt évben duplájára, 2 milliárd angol fontra (kb. 730 milliárd forint) növeli bevételeit, tovább élesítve a globális versenyt riválisával, a Starbucksszal szemben.

A brit hálózat 2008-ban találta meg magyarországi mester franchise partnerét és jelent meg hazánkban. Jelenleg Magyarországon 10 Costa Coffee üzemel, kilenc Pest megyében, egy pedig Nyíregyházán.

Zsinórban harmadszor

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank