Üzleti lehetőség az egészséges táplálkozás jegyében
Olyan időket élünk, amikor több tucat olyan élelmiszer közül válogathatunk, amelyek ugyanúgy néznek ki. Soknak majdnem ugyanaz a neve is, nekünk pedig el kell dönteni, hogy melyiket is válasszuk. A döntésünkben nem csak az árnak van nagy szerepe, hanem annak is, hogy az adott élelmiszer milyen hozzáadott anyagokat tartalmaz, és azok milyen hatással vannak szervezetünkre, egészségünkre. A vásárlók többsége számára azonban az élelmiszer összetevői nem világosak, már-már érthetetlenek, ugyanis az élelmiszergyártók vagy E-kódokat vagy az adalékanyagok teljes neveit használják. Köztudott, hogy egyes adalékanyagok károsak lehetnek egészségünkre, míg más anyagok veszélytelenek, s vannak olyanok is, amelyek kedvező hatásúak. Annak érdekben, hogy segítsék a vásárlók tájékozódását és az optimális döntés meghozását, a cseh vállalkozás kidolgozta a CEFF (Certified E-Friendly Food) projektet. Ezt a projektet szeretnék most kiterjeszteni Magyarországra is, és ehhez keresnek képviselőt és kínálnak üzleti lehetőséget Mester licence formájában.
A CEFF célja, hogy olyan könnyen érthető útmutatást kínáljon a vásárlók számára, ami segít csökkenteni a mindennapi élelmiszerekkel a szervezetbe bevitt kémiai adalékanyagok mennyiségét. A független CEFF projekt leginkább a káros adalékanyagokra koncentrál és garanciát jelent, hogy a hitelesített, CEFF logóval ellátott élelmiszer nem tartalmaz tartósítószereket, mesterséges színezékeket, édesítőszereket és gutamátokat. Ezek az anyagok ugyanis terhet jelentenek testünk számára, a szervezetünknek nincs szüksége rájuk és nem tudja feldolgozni azokat. Érzékenyebb személyek számára komoly egészségügyi problémákat is okozhatnak.
- „Nem mondjuk, hogy a fenti adalékanyagok kifejezetten veszélyesek és az ezekről szóló szabályozásokat meg kell változtatni. Azonban szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy szükséges körültekintően megfigyelni a napi maximum beviteli mennyiséget, máskülönben lehetséges veszélyforrást jelentenek az egészség számára. Ezért mi olyan friss alapanyagokat és élelmiszereket ajánlunk a főzéshez, amelyek nem tartalmaznak tartósítószereket, mesterséges színezékeket, édesítőszereket és gutamátokat” – olvasható a cég közleményében. A CEFF nem képviseli egy lobbi csoport vagy élelmiszer vállalat érdekeit sem.
A projekthez való csatlakozáshoz és ahhoz, hogy Magyarországon a CEFF franchise partnereként tevékenykedhessen egy irodahelyiségre, telefonra, autóra és ötezer eurós befektetésre van szükség. A befektetés tartalmazza a háromezer eurós belépési díjat (amiért cserébe a partner megkapja a teljes know-how-t, a működési kézikönyvet, képzést, területi kizárólagosságot és a szükséges dokumentumokat), a maradék összeg pedig fedezi az iroda kialakításának és az alkalmazottak képzésének költségeit.
Tudjon meg többet a CEFF-ről és a franchise együttműködésről itt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Itthon is rengeteg elektromos rollert látni az utcákon, mint azt a Hopp bebizonyította egy nyereséges és gyorsan növekvő szegmensről van szó.
Új útra terelné a tradicionális automosást egy magyar franchise hálózat, a GreenLine. A nanotechnológiára építve, alacsony tőkeigénnyel és környezetbarát módon hódítaná meg a szektort.
Az üzleti ötletek mindössze 6 százaléka valósul meg, franchise-rendszerrel azonban jelentősen javítható ez az arány, mivel így a vállalkozás indításával járó kockázat nagymértékben csökkenthető.
A mindennapi hajtásban a legtöbben hajlamosak hanyagolni a közelgő egészségügyi problémákra utaló jeleket.
Egyre több a szemüveges, az optika piacon mégis hiány van.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel
Szépség és franchise
Tisztelt cím! Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről!ombodieva@freemail.hu Köszönettel!
Szépség és franchise
Érdeklődöm van-e lehetőség a részletes tájékoztatásra a következő elérhetőségeken: mariann05@freemail.hu +36-30-5830028