Új piaci rést nyitottak a látásproblémák
Akik nyitott szemmel járnak, talán megfigyelhették, hogy egyre több a szemüveges, hazánkban is. A látásproblémák szaporodását már a WHO is előre jelezte: míg ma a társadalom alig kevesebb, mint 10%-a rövidlátó, addigra 2050-re a globális népesség több, mint fele, azaz 5 milliárd ember lesz rövidlátó. Nem meglepő tehát az sem, hogy az optikák, lencse- és szemüveggyártók az aranykorukat élik az utóbbi években. Hazánkban az optika-piacban egy 30%-os tartalék van, közel ennyivel több üzletet még könnyen elbírna a szektor - ezt a hiányt töltené ki, a Szemeszter, egy feltörekvő optika franchise hálózat.
Habár vannak, már látásjavító beavatkozások, mint a lézeres szemműtét ezek aránya még a fejlett társadalmakban is rendkívül alacsony - leginkább a prémium ár és fellépő komplikációk miatt. Hazánkban hasonlóan ritkaságszámba megy a műtétet választók száma, viszont az Egyesült Államokhoz képest kevesebb a szemüvegesek aránya, okkal lehet ez alapján következtetni arra, hogy a közeljövőben Magyarországon a globális trendeket követve szintén tovább nő majd ez a szám. Az életmód változás, az apró kütyük és a kiöregedő társadalom mind hozzájárulnak az optikák jövőbeni sikeréhez, melyet az is támogat, hogy egy alapból profitábilis üzleti lehetőségről van szó: szemben más szektorokkal például jellemzően alacsonyabbak a munkaerő költségek és szélesebb árréssel működtethető a vállalkozás.
A Szemeszter optika évtizedes tapasztalattal száll be a ringbe, egyszerű kontaktlencse és szemüveg árusítás helyett inkább szolgáltató pontként üzemelnek, ahol az ügyfelek megannyi látással kapcsolatos problémájára megoldást tudnak kínálni. A cél egy termék, pl. szemüveg értékesítése helyett a konkrét érték: az éleslátás biztosítása a betérők számára. A szélesebb elérhetőség érdekében a márka a magyar piac 100-150 optikás hiányát 50 saját egységgel fedné le franchise partnerek bevonásán keresztül.
2019-ben a magyar optika piac az 55 milliárd forintot is meghaladta, a nagy mérete ellenére azonban sok az elavult megoldás és jelenleg - a Szemeszter kivételével - egyetlen franchise hálózat sem üzemel a szektorban. A márka ebben a közegben saját modern eszközökkel is igyekszik megkülönböztetni magát versenytársaitól, így például saját, ügyfeleik körében népszerű applikáció fejlesztésével, melyet a partnerek számára is rendelkezésre bocsátanak. Az előrejelzések alapján 2019-2027 között a globális optika piac általános növekedés elé néz, mintegy 186%-os növekedés várható, mely trend hazánkat is érinteni fogja.
Franchise hálózatként a Szemeszter optikát nyitó vállalkozók, professzionális támogatásban részesülnek. Ezáltal az első lépéstől, egészen a nyitásig és az azt követő üzemeltetésig végigvezeti őket a rendszergazda. Az ismeretlen vizek navigálása helyett teljes technikai arzenált kapnak, melyben a törzsvásárlói megoldások, saját applikáció és ügyfélkezelő rendszer egyaránt megtalálható. Ennek eredményeképp a belépő vállalkozók a Szemeszter optikához hasonlóan egy sikeres, jövedelmező vállalkozásra tehetnek szert.
A hálózat jelenleg is franchise partnerek jelentkezését várja. Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a Szemeszter optika koncepciója és szeretnél róla többet megtudni, az alábbi űrlapon tudod felvenni a kapcsolatot a hálózattal.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Itthon is rengeteg elektromos rollert látni az utcákon, mint azt a Hopp bebizonyította egy nyereséges és gyorsan növekvő szegmensről van szó.
Új útra terelné a tradicionális automosást egy magyar franchise hálózat, a GreenLine. A nanotechnológiára építve, alacsony tőkeigénnyel és környezetbarát módon hódítaná meg a szektort.
Az üzleti ötletek mindössze 6 százaléka valósul meg, franchise-rendszerrel azonban jelentősen javítható ez az arány, mivel így a vállalkozás indításával járó kockázat nagymértékben csökkenthető.
A mindennapi hajtásban a legtöbben hajlamosak hanyagolni a közelgő egészségügyi problémákra utaló jeleket.
Hazánkban állami tulajdonba került a Vodafone, külföldön viszont nem idegenkedik a franchise-tól a márka.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
népszerű a fórumban
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel
Szépség és franchise
Tisztelt cím! Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről!ombodieva@freemail.hu Köszönettel!
Szépség és franchise
Érdeklődöm van-e lehetőség a részletes tájékoztatásra a következő elérhetőségeken: mariann05@freemail.hu +36-30-5830028