Személyre szabott biznisz
A bolgár divatmárka elsősorban az egyéni stílust szem előtt tartó férfiakra tervezte szolgáltatásait. A Brutale, egyedi, személyre szabott öltönyöket és ingeket kínál ügyfeleinek. A bolgár, majd pedig milánói és londoni nyitását követően a hálózat most hazánkban keresi partnereit.
Lehetőség szerint olyan átvevők jelentkezését várják, akiknek már van tapasztalata divatszakmában, esetleg szabóságban dolgoztak korábban. A ruhaipari tapasztalat ugyanakkor nem elvárás, a szükséges ismereteket a vállalkozók a betanítás során is elsajátíthatják. Az egység maga is gyorsan elindítható, a partnereknek nem kell saját üzlethelyiséget fenntartaniuk, gépparkot vásárolni vagy akár szabókat alkalmazni. Ezekről a rendszergazda mind gondoskodik a számára.
Öltöny négy héten belül
Az együttműködés keretében a franchise partnernek elsősorban a brandépítésre kell fókuszálnia, a munka jelentős részét a rendszergazda végzi ezzel is tehermentesítve az átvevőket. A partnerek feladata, hogy a helyi marketingre és a rendelések felvételére koncentrálódik, így például az öltönyméretek felvétele. Ha meg volt a felmérés, az adatok a központba kerülnek, ahol a szabók azonnal munkához látnak. A kész, személyre szabott ruhadarab pedig négy héten belül az ügyfélhez érkezik.
A teljes befektetés 20-25.000 euró, attól függően, hogy a partner kizárólag öltönyök vagy ingek értékesítésével is akar-e foglalkozni. A kezdeti tőkeigény tartalmazza a franchise díjat, a bemutató darabokat, anyagárat, a képzést, valamint a teljes know-how átadását. További a befektetéssel kapcsolatos költségek nincsenek.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
Jól teljesített a H&M csoport mind a hat márkája a legutóbbi félévben. A vállalat egy újabb erős évet zárhat.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?