A hangsúly a fejlesztéseken
A 2014. december 1-től 2015. május 31-ig tartó első üzleti félévben a Hennes&Mauritz (H&M) csoportszintű értékesítése 23 százalékkal, nyeresége pedig 18 százalékkal nőtt tavalyhoz képest – egy újabb félév, amikor az erős értékesítések nagyobb piacrészesedést eredményeznek a divatóriásnak. A legutóbbi félév után a nyár is meggyőző eredményekkel vette kezdetét, 2015 júniusában 14 százalékkal nőttek a forgalom a tavalyi év megegyező időszakához képest.
A márciustól május végéig tartó második negyedévben a H&M nagy hangsúlyt fektetett az online értékesítések fejlesztésére, aminek részeként 8 új országban, köztük Magyarországon indította el web-áruházát. Ezzel, valamint a svájci web-áruház őszi elindításával már 22 online piacon lesz jelen a svéd vállalat.
Az online expanzióval párhuzamosan a H&M májusban megnyitotta első üzletét Peru fővárosában, Limában, júniusban pedig Makaóban nyitott első ízben. Az idei évben a H&M összesen 400 új helyszínnel tervezi bővíteni kiskereskedelmi hálózatát, köztük az első üzletek kiépítésével 5 egyelőre ”meghódítatlan” piacon is: Makaó és Peru mellett még Tajvanban, Indiában és Dél-Afrikában is piacra lépne a divatóriás.
A H&M egy másik újítása, hogy idén júliusban elindítja legújabb kezdeményezését, a H&M Beauty koncepciót, melyet összesen 40 piac 900 H&M üzletében, valamint online fognak bevezetni. A kozmetikai, smink és testápoló termékek széles körét kínáló H&M Beauty egy azon fejlesztések közül, amivel a H&M termékkínálatának folyamatos szélesítésére törekszik.
„Az összes márkánk erősödött, és folytatódott az értékesítések növekedése az első félévben, melyek csoportszintű eredménye meghaladta a 100 milliárd svéd koronát. A profit szintén javult, a 19 százalékos növekedés remek eredmény, különösen a hosszú távú befektetéseink és törekvéseink következtében keletkezett magasabb költségek tükrében. Ugyan ezeknek a fejlesztéseknek jelenleg komoly költségvonzatuk van, mégis szükségesnek érezzük egy még erősebb H&M felépítéséhez” – mondta el Karl-Johan Persson vezérigazgató.
A H&M csoport portfóliója jelenleg 6 márkát tartalmaz, a névadó márka mellett a vállalathoz tartozik a COS, az & Other Stories, a Weekday, a Monki és a Chep Monday. Az egyre szélesedő szortiment segítségével a vállalat különböző stílusokat és különböző árkategóriákat tud biztosítani. A márkákban a közös, hogy osztoznak a vállalat üzleti filozófiájában: divat és minőség a legjobb áron, fenntartható módon.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?