Hamarosan új divatmárka Magyarországon

A Los Angeles-i székhelyű Forever 21 divatmárka első üzlete várhatóan már ősszel megnyitja kapuit Bukarestben. Az 1600 négyzetméteren és két emeleten elterülő üzlet az új, hamarosan megnyíló ParkLane kereskedelmi központban kerül kialakításra a román fővárosban.
Péntek
2016.07.22.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
 

A Forever 21 divatmárka még korábban az év során kötött franchise megállapodást a Teren Management Europe vállalattal, melynek köszönhetően utóbbi cég 9 országban vált a márka kizárólagos franchise partnerévé. A Teren Management felel a kiskereskedelmi hálózat fejlesztéséért Közép- és KeletEurópában, köztük Magyarországon, Bulgáriában, Csehországban, Görögországban, Lengyelországban, Portugáliában, Romániában, Svájcban és Szlovákiában. A franchise partner gondozásában ősszel indulhat útnak az első Forever 21 üzlet, kezdésként Romániában.

Az első, magyarországi Forever 21 üzlet megnyitásának időpontja még nem ismert. A tervek szerint a Teren Management egyelőre 21 üzlet megnyitását tervezi 2016 végéig a cseh, lengyel, portugál, román és szlovák piacokon.

Annak ellenére, hogy a mai napig családi tulajdonban működik, a Forever 21 az ötödik legnagyobb divat kiskereskedő az Egyesült Államokban. A márka világszerte több mint 750 üzletben kínálja a női, férfi és gyermek ruházati termékekből és kiegészítőkből álló portfólióját. A Forever 21 márkát 1984-ben alapító Chang család célkitűzése, hogy 2017-ig egy nyolc milliárd dolláros divatvállalattá váljanak.

Egy átlagos Forever 21 üzlet alapterülete 3500 négyzetméter, de a márka legnagyobb üzletének mérete meghaladja a 15 ezer négyzetmétert. A hálózat több mint 750 üzletet fog össze a világ 48 országában.