Ugrás a profitra
A Jump Planet franchise trambulinparkoknak egy mindennel felszerelt verzióját kínálja: szivacsmedence, trambulin hammerball, kosárlabda- és röplabdapálya, csatatér, egy sokszínű akadálypálya és sok más különböző trambulin-installáció a felszabadult, stresszlevezető vagy éppen állóképességfejlesztő ugráláshoz. A legtöbb parkban található egy komfort zóna is, ami tökéletes helyszín rendezvények, például szülinapi partik szervezéséhez. A márka hamarosan eléri az országos lefedettséget hazai piacán, Lengyelországban, azonban a hálózat alapító-tulajdonos Bartosz Sledziński szerint ez csak a kezdet – az ambiciózus hálózatfejlesztési tervek értelmében Magyarországot és a nemzetközi piacokat is meghódítanák.
Franchising.hu: Mennyire tartós jelenségről van szó a trambulinparkok esetében? Az elmúlt években egyre nagyobb közönséget hódítottak meg Magyarországon és a régióban egyaránt, de hosszútávon is népszerűek tudnak majd maradni?
Bartosz Śledziński: Úgy gondolom, hogy igen. A trambulin piac úgy Lengyelországban, ahogy megítélésünk szerint Magyarországon is még fejlődőben van. Én úgy látom, az ágazat számára most következnek az “arany évek”. A trambulinparkok minden korosztály számára kínálnak szórakozási lehetőséget. A legtöbb helyszínen fitnesz órákat szerveznek hölgyek számára, csapatépítést, integrációs rendezvényeket cégeknek és születésnapi partikat gyerekeknek. Egyúttal az emberekben egyre erősebbé válik az egészséges életmódra való törekvés, és el kell ismerni, hogy nagyáltalánosságban a lakosság aktívabb, mint valaha. Véleményem szerint a trambulinpark nyitási hullám a következő két évben fog még fokozódni. Utána a piac telített lesz, és addigra már mindenki kiválasztja a kedvenc trambulin parkját, elköteleződik egyik-másik, számára legmegfelelőbb márka mellett.
Mik a legjobb helyek egy trambulinpark kialakításához?
A Jump Planet jelenleg a nagyobb városokra fókuszál, ahogyan a franchise partneri érdeklődők is inkább a nagyvárosokból érkeznek, a nagyobb településekben látnak potenciált. Érdekes módon, az utóbbi időben a bevásárlóközpontok és plázák egyre inkább bátorítanak az együttműködésre. A trambulinparkok ugyanis sok embert vonzzanak, a plázák pedig éheznek az intenzív forgalomra. Azonban, a versenytársak tanulmányozása után, el kell ismernem, hogy a kisebb, 10-12 ezres lélekszámú városok is tudnak működni. Ezek a helyszínek nagyszerű potenciállal rendelkeznek. Gyakran a trambulinpark az egyetlen attrakció, aktív szórakozási lehetőség a környéken, de mindenképp valami új, ami tömegeket vonz a környező településekről is.
Hogyan válhat valaki Jump Planet franchise partnerré?
A franchise programunkat tavaly márciusban indítottuk, így esetünkben egy fiatalabb rendszerről van szó, amit azonban annál nagyobb érdeklődés övez. Az üzletnyitás és -vezetés minden területére kiterjedő támogatási rendszerünkkel egy saját trambulinpark kialakítása egyszerű. A nehézséget talán inkább a megfelelő helyszín megtalálása jelentheti a franchise partner számára. A trambulinparkok minimum alapterülete 500 m2, a maximum pedig 4000 m2, bár jelenleg ekkora trambulinpark azért még nem működik a Jump Planet ernyője alatt.
A trambulinokat mi gyártjuk, vannak építészeink és tervezőcsapatunk, akik a helyszín adottságai alapján egy különleges parkot álmodnak meg a franchise partnerrel közösen. A partnerekre hárul a trambulin-felszerelés költsége (ez átlagosan nagyjából 35-40 ezer forint négyzetméterenként). Ehhez adódik hozzá az ún. komfort zóna (itt tartjuk a születésnapi partikat és egyéb rendezvényeket) kialakítása külön közösségi termekkel, esetleg kávézóval. A bérleti költségek helyszínenként eltérőek, a franchise partnernek számolni kell a kaucióval és egyéb, a főbérlő által meghatározott egyszeri díjakkal is.
Mekkora személyzetre van szüksége a franchise partnereknek az üzemeltetéshez?
Tapasztalatból tudjuk, hogy a személyzeti létszámnak alkalmazkodnia kell a hely és a város méretéhez. Átlagosan 500 m2 trambulin-területenként veszünk fel 5-6 alkalmazottat. Üzletvezető, recepció és kassza, oktatók és animátorok. Természetesen az alkalmazottak kiválasztásában és betanításában segítjük partnereinket. Gyakran a teljes oktatási folyamatot a központunkban, akár a partner jelenléte nélkül bonyolítjuk le.
A Jump Planet hazai piacán, Lengyelországban hamarosan több mint egy tucat parkkal lesz jelen. Eljött az idő a külföldi, így például magyarországi terjeszkedéshez?
Abszolút! Sőt, már számos franchise partneri jelentkező keresett meg minket Magyarországról, akik érdeklődnek a koncepciónk szerinti trambulinpark nyitás iránt. A cégek, vállalkozók és befektetők felismerik a terveinkben rejlő hatalmas potenciált, és nem csak a régióban, de egész Európa-szerte. Magyarország mellett előrehaladott tárgyalások zajlanak franchise jelentkezőkkel Olaszországban, Németországban, Szerbiában és Csehországban. Idén nyit Valenciában az egyik meglévő lengyel franchise partnerünk, ami rendkívül ígéretesnek tűnik, ugyanis a trambulin piac még kialakulóban van Spanyolországban. Mindemellett hamarosan megnyílik az első Jump Planet a távoli Szaúd-Arábiában is. Mindez jól mutatja azt az érdeklődést és figyelmet, amiben a Jump Planet franchise részesül.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Itthon is rengeteg elektromos rollert látni az utcákon, mint azt a Hopp bebizonyította egy nyereséges és gyorsan növekvő szegmensről van szó.
Új útra terelné a tradicionális automosást egy magyar franchise hálózat, a GreenLine. A nanotechnológiára építve, alacsony tőkeigénnyel és környezetbarát módon hódítaná meg a szektort.
Az üzleti ötletek mindössze 6 százaléka valósul meg, franchise-rendszerrel azonban jelentősen javítható ez az arány, mivel így a vállalkozás indításával járó kockázat nagymértékben csökkenthető.
A mindennapi hajtásban a legtöbben hajlamosak hanyagolni a közelgő egészségügyi problémákra utaló jeleket.
Egyre több a szemüveges, az optika piacon mégis hiány van.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Hogyan esnek csapdába a franchise hálózatok a megújulást kergetve.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel
Szépség és franchise
Tisztelt cím! Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről!ombodieva@freemail.hu Köszönettel!
Szépség és franchise
Érdeklődöm van-e lehetőség a részletes tájékoztatásra a következő elérhetőségeken: mariann05@freemail.hu +36-30-5830028