Megérkezett Európába, az egész kontinenst meghódítaná
A PuroClean Észak-Amerika vezető kereskedelmi és lakossági kármentesítő és helyreállító franchise hálózata. Az 1991-ben alapított vállalat, több mint 200 franchise partnerén keresztül kínál olyan szolgáltatásokat, mint a tűzeset, beázás, árvíz utáni helyreállítás, penész eltávolítása, természeti katasztrófa utáni kármentesítés vagy biológiai hulladék eltávolítása. Az eddig csak az Egyesült Államokban és Kanadában jelen lévő franchise hálózat most Európa szerte megvetné a lábát, és kezdi meg országos mester franchise partnerek felkutatását.
Miután világ szerte részletesen elemezte az egyes piacokat, a PuroClean Európában azonosított jelentős keresletet és piaci rést szolgáltatásai, azaz a magas minőségű és expressz ingatlan helyreállítási, kármentesítési szolgáltatások terén. A vállalat elsősorban helyi mester partnerekre támaszkodna az öreg kontinens 302 milliárd euróra becsült ágazatának meghódításában, melynek első lépését már meg is tette a hálózat: szeptemberben Írországban tette elérhetővé szolgáltatásait. A PuroClean európai terjeszkedésének fókuszában elsősorban Nagy-Britannia, Németország, Spanyolország és Olaszország áll, de – ahogy azt a vállalat is kiemelte – minden uniós piacon keresnek mester partnert, így például Magyarországon is.
A negyedévszázados fennállását idén ünneplő PuroClean franchise ajánlata egy alacsony kockázatú, mégis magas hozamú vállalkozási lehetőséget jelent. „Az európai vállalkozók számára azért lehet vonzó a PuroClean recesszió-biztos üzleti formulája, mert egy nagymúltú és bizonyított franchise rendszert képvisel, ami erős infrastruktúránkkal, erőforrásokkal, a legmodernebb technológiákkal és felszereléssel párosul” – emelte ki Mark Davis, a PuroClean vezérigazgatója.
Az igazgató hozzátette, a mester franchise partnerré válás további előnye az országos kizárólagosság; a kiterjedt támogatási rendszer mellett is relatív függetlenség, önállóság; a sub-franchising tevékenység (további franchise jogok értékesítésének lehetősége egyéni, helyi franchise partnerek számára); az üzletvezetés minden aspektusára kiterjedő képzési programok; támogatás az expanziós tervek megvalósításában, valamint „korlátlan növekedési lehetőség egy dinamikusan bővülő ágazatban”.
„Az ideális PuroClean franchise partnerek olyan vállalkozók, akik megtestesítik mindazt, amit a PuroClean képvisel: jelentős hatást gyakorolni a helyi közösségekre azáltal, hogy gyors és szakszerű szolgáltatásokat kínálunk az ingatlantulajdonosoknak, amikor a leginkább szükségük van rá” – mondta el Davis. A mester franchise partnerré válásnak nem feltétele a kapcsolódó szakmai tapasztalat, de a hálózat szívesen veszi azoknak a vállalkozóknak a jelentkezését is, akik már ezen vagy hasonló területen tevékenykednek, de szeretnék tovább növelni versenyképességüket és piaci részesedésüket egy bizonyított márka és rendszer segítségével.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Itthon is rengeteg elektromos rollert látni az utcákon, mint azt a Hopp bebizonyította egy nyereséges és gyorsan növekvő szegmensről van szó.
Új útra terelné a tradicionális automosást egy magyar franchise hálózat, a GreenLine. A nanotechnológiára építve, alacsony tőkeigénnyel és környezetbarát módon hódítaná meg a szektort.
Az üzleti ötletek mindössze 6 százaléka valósul meg, franchise-rendszerrel azonban jelentősen javítható ez az arány, mivel így a vállalkozás indításával járó kockázat nagymértékben csökkenthető.
A mindennapi hajtásban a legtöbben hajlamosak hanyagolni a közelgő egészségügyi problémákra utaló jeleket.
Egyre több a szemüveges, az optika piacon mégis hiány van.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel
Szépség és franchise
Tisztelt cím! Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről!ombodieva@freemail.hu Köszönettel!
Szépség és franchise
Érdeklődöm van-e lehetőség a részletes tájékoztatásra a következő elérhetőségeken: mariann05@freemail.hu +36-30-5830028