Hogyan védjük online hírnevünket?
Manapság szinte kivétel nélkül minden vállalkozásnak érdeke, hogy aktívan jelen legyen a közösségi médiában. Az olyan oldalak mint a Facebook, a Twitter, vagy a Google+ kiváló felületet biztosítanak arra, hogy kapcsolatba kerüljünk ügyfeleinkkel, vagy a piac más szereplőivel. Érdemes azonban átgondolni, hogy mit közvetítünk ezeken a platformokon, mert a helytelen üzenetek komoly csorbát ejthetnek hírnevünkön.
Az egyik legfontosabb, hogy ne osszunk meg unalmas, közhelyes posztokat. Igyekezzünk minden megnyilvánulásunkat úgy közzétenni, hogy azon érezhető legyen vállalkozásunk karaktere, perspektívája és saját egyedi humorunk. A felhasználók leginkább arra kapják fel a fejüket, ha egy nem megszokott témát veszünk elő, vagy ha egy régi témát új megvilágításból vizsgálunk.
Mindig tiszteljük a többi felhasználót. Egy közösségi oldal nem az a platform, ahol konfliktusainkat megvitatjuk, mivel az olyan, mintha nyilvánosan kiabálnánk az utcán sértéseket egy másik ember felé. Bár igaz, hogy ez felkelti az emberek figyelmét, de nekünk nem az ilyen figyelemfelkeltésre van szükségünk. Sajnos minél sikeresebbek vagyunk, annál többen fognak köveket dobálni ránk, de ezt igyekezzünk úgy kezelni, hogy letöröljük a negatív posztokat, blokkoljuk a nemkívánatos személyeket, és ha szeretnénk, akkor privát üzenetben még mindig elmondhatjuk mondandónkat.
Amikor építjük üzleti hálózatunkat érdemes odafigyelni arra, hogy kiemeljünk más piaci szereplőket is. Ez azért fontos, mert olyan hírnevet teremt, ami azt kommunikálja, hogy biztos lábakon állunk és hiszünk saját sikerünkben, ezért készséggel támogatunk olyanokat, akiket érdemesnek találunk rá.
Figyelni kell arra is, hogy mindig reagáljunk az oldalunkra érkező hozzászólásokra. Ha ignoráljuk mások bejegyzéseit, az egyenlő azzal, mint valakivel belekezdeni egy párbeszédbe, majd otthagyni a diskurzus közepén. Sok időt vesz igénybe a kommentek folyamatos figyelése, de válaszunk mutatja leginkább azt, hogy törődünk az ügyfeleinkkel, és elkötelezettek vagyunk cégünk iránt.
Gondosan válogassuk meg, hogy milyen képek jelennek meg a profilunkon. Mindig ellenőrizzük le, hogy milyen fényképeken lettünk mások által megjelölve, és ha nem fér bele az arculatunkba, akkor nyugodtan töröljük azt. Igyekezzünk a feltöltendő képek kiválasztásánál is arra törekedni, hogy egyedi stílusunkat tükrözzék.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
Rendhagyó megoldással pótolja az oktatási szektor hiányosságait egy magyar vállalkozás.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!