Bemutatkozott az Edukido hazánkban is
A franchise hálózat alapítója Piotr Szczepkowski, illetve a franchise igazgató Kamila Holody tartott bemutatót a koncepcióról, mely LEGO kockákkal reformálná meg az oktatást. Most is több, mint 50 tanoda működik sikeresen a Lengyelorszságban. A macedón, ukrán, illetve a horvát piac után hazánkban terjeszkedne a hálózat.
Több szempontból is különbözik a megszokott napközis foglalkozásoktól a lengyel elképzelés. Az órák jelentős része ugyanis sok gyermek által ismert és kedvelt játékkockákra épül, melyek segítségével - az Edukido által kifejlesztett tananyagra építve - az oktató komplex témákat tud bemutatni a fiataloknak, akik ezt játékosan tudják elsajátítani.
A lexikai tudás helyett a gyerekek praktikus elméleti tudásra tesznek szert azáltal, hogy a füzetbe való másolás helyett, saját kezükkel építenek meg egy várkaput vagy éppen egy marsjárót.
Gyakorlati haszna mellett a koncepció üzleti sikere annak is betudható, hogy alapvetően alacsony tőkebefektetéssel, gyorsan elindítható. A belépő partnerek akár 2 hónapon belül meg tudják kezdeni a működést saját tanodájukkal. A hálózat alapítója Piotr maga is üzemeltet Edukido tanodát, melyet korábban más oktatási hálózatokhoz való csatlakozás után fejlesztett ki. Elmondása szerint a koncepció már megállta a helyét a magyar piachoz hasonló kelet-közép-európai szektorban, ezért úgy gondolja hazánkban is sikeres lesz.
A rendezvény szervezésében részt vett a magyar és a lengyel franchise szövetség is. Hazánkat a Magyar Franchise Szövetség főtitkára, dr. Mandel Katalin képviselte a bemutatkozón, melyen elsősorban a vállalkozási lehetőségben érdekelt tanárok és befektetők vettek részt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.
Hogyan választanak ma franchise partnert a nagy hálózatok és milyen kihívásokat kell megugrania egy vállalkozónak, ha csatlakozni akar a legnagyobb márkákhoz?
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!