2012.07.05.

KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat

A magyar gazdaságban rejlő lehetőségek kihasználásával megteremthető az a gazdasági fordulat, aminek következményeként fenntartható egy dinamikus, gazdasági növekedés.

Az Új Széchenyi Terv-ben megfogalmazottak érdekében a Terv hat fejlesztési, innovációs és foglalkoztatási programot határoz meg, amiben fontos szerepet kap a Vállalkozásfejlesztési program és az üzleti környezet fejlesztése. Ezen belül pedig kiemelt cél a vállalkozások külső, működési környezetének fejlesztése és nemzetközi versenyképességüknek erősítése.

PROFIT system tanácsadói csapat

A Program tervei szerint a támogatott pályázatok várható száma havonta 25-37 db, ezzel akár 800 vállalkozást is segítve a 2012-2013. években.

A fenti célok elérésének érdekében kiírt, A Mikro-, Kis-, és Középvállalkozások piaci megjelenését támogató pályázat (GOP–2012-3.3.3) célja, hogy tanácsadói tevékenységeken keresztül segítse hozzá a vállalkozásokat nemzetközi versenyképességük megteremtéséhez vagy növeléséhez, beleértve a lehetséges piacok felmérésének támogatását.
A konstrukció további célja, hogy az erősödő piaci versenyben a vállalkozások fejlesszék üzleti kultúrájukat, felismerjék a vállalkozásban rejlő lehetőségeiket, erősségeiket.

A piacokra jutást a tanácsadói tevékenységeken keresztül támogatja a program, felismerve a vállalkozások számára szűkösen elérhető forrásokat, így a humánerőforrások, információ, szaktudás, tapasztalat és idő tekintetében.
Ezért a konstrukció a következő területeken nyújt vissza nem térítendő támogatást:

  • Tanácsadás igénybevétele
  • Újonnan felvett vagy újonnan a munkakörbe áthelyezett marketing tevékenységért felelős munkatárs bérköltsége 12 hónap időtartamra
  • Vásárokon, kiállításokon való megjelenés díja (pl. a lengyelországi vagy egyéb franchise expók - a szerk.)
  • Marketinganyagok, marketingakciók költsége
  • Marketingeszközök elkészítése, beszerzése, formatervezés
  • Promóciós költségek

(A részletes lista megtalálható a GOP Részletes Pályázati Útmutató vonatkozó részében)

Ezen szolgáltatások igénybevételének támogatására pályázhat minden olyan mikro-, kis-, és középvállalkozás, amely rendelkezik legalább kettő lezárt (bevallással alátámasztott), teljes üzleti évvel, illetve, amely vállalja, hogy a megvalósítási időszak végére kialakítja a vállalaton belüli, a vállalat marketing tevékenységéért felelős alkalmazott munkakörét és biztosítja annak betöltését és fenntartását a projekt-időszak végéig.

A 2011-2013. évekre rendelkezésre álló 3 milliárd forint keretösszegből a vállalkozások 3 és 20 millió forint közötti vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak, az elnyerhető támogatás mértéke az összes elszámolható költség maximum 50%-a.

A Program tervei szerint a támogatott pályázatok várható száma havonta 25-37 db, ezzel akár 800 vállalkozást is segítve a 2012-2013. években.

A részletes pályázati felhívás és a részletes pályázati útmutató ide kattintva megtekinthető és letölthető.

Forrás: forrasfigyelo.hu

(tup)

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank