2014.07.03.

A filippínó Tigris

100 milliós piac, erős gazdasági növekedés és növekvő vásárlóerő. Egyre több nemzetközi franchise márka jelenne meg a Fülöp-szigeteken.

Többtucat nemzetközi franchise márka részvételével rendezik meg az idei Franchise Asia Philippines 2014 show-t, július 16-20. között. A nemzetközi franchise rendezvény kapcsán a Fülöp-szigeteki Franchise Szövetség (PFA) elnöke, Samie Lim egy sajtókonferencián elmondta, 60 nemzetközi márka már jelezte, hogy érdekeltek olyan helyi cégek megtalálásában, amelyek mester franchise partnerként működnének együtt és fejlesztenék márkájukat a piacon. Az ország erős gazdasági növekedése és nagyjából 100 milliós népessége teszi vonzóvá a Fülöp-szigeteket a nemzetközi franchise márkák számára. A jövő év végétől ráadásul a többi ASEAN országba is megnyílnak a piacok.

Fotó Franchise Asia Philippines

Többtucat nemzetközi franchise márka részvételével rendezik meg az idei Franchise Asia Philippines 2014 show-t.

 „Egyre több külföldi márka lát lehetőséget a Fülöp-szigetekben. Hogy miért? 100 millió fős népességgel rendelkezünk, amely fiatal. Az országban jelenleg egy gazdasági növekedés vagy gazdasági csoda zajlik… Más gazdaságoknak nincs ennyi emberük” – mondta el Samie Lim. A szövetség elnöke hozzátette, a nemzetközi márkák arra számítanak, hogy a Fülöp-szigeteki piac – különösen a vásárlóerővel rendelkező fiatal dolgozók aránya – a következő években jelentősen növekedni fog. A Franchise Asia Philippines rendezvényre olyan országokból érkeznek franchise kiállítók, mint Dél-Korea, Malajzia, Japán, Egyesült Államok, Kanada vagy Nagy-Britannia.

A hazai és nemzetközi vállalatok franchise és mester franchise lehetőségeinek bemutatása mellett, a franchise show fő témájaként, előadások és kerekasztal beszélgetések során veszik végig és értékelik, hogy mit lehet várni a Délkelet-ázsiai Országok Szövetségének (ASEAN) gazdasági integrációjától.

2015-re lesz egy ASEAN Gazdasági Közösség (AEC – ASEAN Economic Community). Mi is segíteni szeretnénk a franchise hálózatokat az ASEAN integrációra való felkészülésben” – mondta el a franchise rendezvény elnöke, Alan Escalona, aki hozzátette, ahogy sok nemzetközi márka fedez fel itt üzleti lehetőségeket, úgy a filippínó franchise vállalatoknak is fel kell készülniük a nagyobb ASEAN piac kiszolgálására. „Míg ez idáig az országban jelenlévő vállalatok egy 100 milliós lehetséges vevőkörrel rendelkeztek, hamarosan majd – szinte egyik pillanatról a másikra – 600 milliós lehetséges ügyfélkörük lesz.

A 2015 végére tervezett ASEAN Gazdasági Közösség a termékek, szolgáltatások, szakképzett munkaerő, befektetések és tőke szabad áramlását teszi majd lehetővé a régióban. 

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank