1500 McDonald’s franchise partnereknek
A McDonald’s bejelentette azon tervét, hogy 2016 végéig legalább 1500 vállalati tulajdonú éttermét fogja értékesíteni franchise partnereknek. A szóban forgó éttermek elsősorban az Egyesült Államokon kívül kerülnek átadásra, Európában, a Közel-Keleten, Afrikban és az ázsiai régióban. A refranchising stratégia felerősítése több mint 50 százalékos növekedést jelent a McDonald’s refranchising tevékenységében az előző három éves időszakhoz képest.
Jelenleg a McDonald’s éttermek több mint 80 százalékát üzemeltetik franchise partnerek világszerte. Ez az arány a nemzetközi, Egyesült Államokon kívüli piacokon valamivel alacsonyabb (a hálózat harmadik legnagyobb piacának számító Kínában pl. csak 5%). Ezen kíván javítani a gyorsétterem óriás, az 1500 étterem átadása – a több mint 14.800 nemzetközi étteremből – nagy ugrásnak számít és számottevő a refranchising folyamatban.
A McDonald’s-nak az utóbbi időben küzdenie kellett, hogy tudja tartani az iramot a versenytárakkal szemben. Áprilisban jelentette be a hálózat idei első negyedéves eredményeit – az elemzői várakozásoktól elmaradó nyereség 1,2 milliárd dollár lett, 5,2 százalékkal csökkenve 2013-hoz képest.
A refranchising egy bevett stratégia a franchise hálózatok között a bevételek növelése érdekben. Az idei év elején ért véget például a Burger King refranchising stratégiája (amely során 3 év alatt összesen 519 éttermet adtak át franchise partnereknek), aminek köszönhetően tízszeresére nőtt a vállalat nyeresége 2013-ban. A Wendy’s szintén a vállalati üzletek csökkentésének folyamatát követi, az ő esetükben a refranchising összesen 415 éttermet érint.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.