Mozgalmas hét hónap
A Husse – a magyarországi mester partner megtalálását követően – tavaly ősszel jelent meg a hazai piacon, és kezdte meg országszerte a prémium és szuper prémium kategóriás állateledelek értékesítését. Európa vezető kutya- és macskaeledel házhoz szállítója az elmúlt 7 hónapban folyamatosan bővült és fejlődik, nemrég csatlakozott a magyar csapat legújabb tagja. A Szeged és Kecskemét környékéért felelős Meleg Mihály a svéd vállalat ötödik magyarországi franchise partnere.
A Husse alapvetően Magyarország egész területéről keres partnereket, jelenleg a balatoni és nyugat-magyarországi régióra fókuszálva. „Az egész ország területén van igény a Husse termékekre, úgy a nagyvárosokban, mint a kisebb településeken is. Természetesen a kertvárosi részek számítanak jó helyszínnek, hiszen ott általában sok kutya vagy macska van, de vidéken például sok a tenyésztő, akik szintén nagy arányban képviselik a vásárlókat” – mondta el Galló Szilvia, a hazai hálózatfejlesztés vezetője.
A franchise központ, a partnerek által egyelőre lefedetlen területeken is biztosítja a termékek ingyenes házhozszállítását csomagküldő céggel együttműködve, azonban azokon a területen, ahol még nincs partner, a tanácsadást nem tudják biztosítani. „Érdekesség, hogy Magyarországon a legnépszerűbb termékek a szuperprémium kategóriának is a tetejét képviselik. A lazacos és rizses táp a kutyás, a bárányhúsos-rizses pedig a kutya és macska gazdik körében a legnépszerűbb. Népszerűek még az érzékeny gyomrú, allergiás állatoknak készült speciális tápok is” – tudtuk meg a magyarországi vezetőtől.
Galló Szilvia elárulta, hogy a franchise partnerek sikerének egyik (ha nem a) legfontosabb kulcsa a különböző rendezvényeken való részvétel. „Nem feltétlenül kell, hogy kutya vagy macska gazdiknak szóló rendezvény legyen. A Husse standok akár egy falunapon is nagyon hatékonyak tudnak lenni, hiszen vonzzák az embereket. Ez a legjobb módja a helyi ismertség kialakításának és az ügyfélszerzésnek.” A hálózatfejlesztésért felelős vezető hozzátette, a franchise központ minden rendezvényen biztosítja a standot, szükséges elemeit, marketing anyagokat és termékmintákat. Ha pedig országos rendezvényről van szó, a helyszínbérlés költségeit is fedezik.
A franchise partnerré válásához mindössze egy saját piros és/vagy matricázható autóra, állandó mobiltelefon- és internet elérhetőségre, valamint egy kis (min. 15 m2 területű) tároló helyiségre (pl. garázs vagy pince) van szükség. Minden franchise átvevő kizárólagossággal rendelkezik a kiválasztott régióban, illetve a központ gondoskodik a márkanévről és image-ről, web-shopról, weboldalról, a termékek fejlesztéséről, képzésekről, a kipróbált üzleti gyakorlatok átadásáról és általában, a franchise partnerek folyamatos támogatásáról.
A franchise átvevők részt vehetnek a 2-3 havonta megrendezésre kerülő partnertalálkozón is , ahol bemutatják az új termékeket; tapasztalatot, új értékesítési technikákat, stb-t oszthatnak meg egymással, valamint átbeszélhetik mind a rendszerszintű, mind pedig az egyéni kérdéseket, problémákat is.
Tudjon meg többet a Husse franchise üzleti lehetőségről a katalógusban vagy tekintse meg a franchise prezentációt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Husse segítségével az állatszerető vállalkozni vágyóknak is lehetőségük nyílik saját biznisz indítására.
A világszerte több mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka - a Husse - most hazánkban keresi új partnereit. A hálózat kiválasztotta azokat a településeket, melyekre várják az átvevők jelentkezését!
A világszerte több, mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka - a Husse - most hazánkban keresi új partnereit. A hálózat kiválasztotta, azokat a településeket, melyekre várják az átvevők jelentkezését!
A Burger King anyacégének vezérigazgatója, Jose Cil tartott előadást, ahol körülírta milyen vezérelvek alapján áraz többek között a Tim Hortons, a Popeye, illetve a Firehouse Subs.
Ez a két ágazat együtt kilencet ad a világ 10 legsikeresebb franchise hálózata közül. Lassan, de csökken az USA dominanciája.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!