2014.05.06.

Mozgalmas hét hónap

Alig több mint fél évvel a magyarországi piacra lépést követően, már az ötödik franchise partnerrel bővült Európa vezető állateledel házhoz szállítója, a Husse.

A Husse – a magyarországi mester partner megtalálását követően – tavaly ősszel jelent meg a hazai piacon, és kezdte meg országszerte a prémium és szuper prémium kategóriás állateledelek értékesítését.  Európa vezető kutya- és macskaeledel házhoz szállítója az elmúlt 7 hónapban folyamatosan bővült és fejlődik, nemrég csatlakozott a magyar csapat legújabb tagja. A Szeged és Kecskemét környékéért felelős Meleg Mihály a svéd vállalat ötödik magyarországi franchise partnere.

Husse autó és termékek Fotó Husse

A Husse értékesítési stratégiájának előnye, hogy a termékek nem állnak rendelkezésre a hagyományos értékesítési csatornákon keresztül (üzletek, nagykereskedők, stb.), a fogyasztók közvetlenül a helyi kereskedőktől – a Husse franchise partnereitől – vásárolhatják meg, és kérhetnek tanácsot házi kedvencük gondozásával kapcsolatban.

A Husse alapvetően Magyarország egész területéről keres partnereket, jelenleg a balatoni és nyugat-magyarországi régióra fókuszálva. „Az egész ország területén van igény a Husse termékekre, úgy a nagyvárosokban, mint a kisebb településeken is. Természetesen a kertvárosi részek számítanak jó helyszínnek, hiszen ott általában sok kutya vagy macska van, de vidéken például sok a tenyésztő, akik szintén nagy arányban képviselik a vásárlókat” – mondta el Galló Szilvia, a hazai hálózatfejlesztés vezetője.

A franchise központ, a partnerek által egyelőre lefedetlen területeken is biztosítja a termékek ingyenes házhozszállítását csomagküldő céggel együttműködve, azonban azokon a területen, ahol még nincs partner, a tanácsadást nem tudják biztosítani. „Érdekesség, hogy Magyarországon a legnépszerűbb termékek a szuperprémium kategóriának is a tetejét képviselik. A lazacos és rizses táp a kutyás, a bárányhúsos-rizses pedig a kutya és macska gazdik körében a legnépszerűbb. Népszerűek még az érzékeny gyomrú, allergiás állatoknak készült speciális tápok is” – tudtuk meg a magyarországi vezetőtől.

Galló Szilvia elárulta, hogy a franchise partnerek sikerének egyik (ha nem a) legfontosabb kulcsa a különböző rendezvényeken való részvétel. „Nem feltétlenül kell, hogy kutya vagy macska gazdiknak szóló rendezvény legyen. A Husse standok akár egy falunapon is nagyon hatékonyak tudnak lenni, hiszen vonzzák az embereket. Ez a legjobb módja a helyi ismertség kialakításának és az ügyfélszerzésnek.” A hálózatfejlesztésért felelős vezető hozzátette, a franchise központ minden rendezvényen biztosítja a standot, szükséges elemeit, marketing anyagokat és termékmintákat. Ha pedig országos rendezvényről van szó, a helyszínbérlés költségeit is fedezik.

A franchise partnerré válásához mindössze egy saját piros és/vagy matricázható autóra, állandó mobiltelefon- és internet elérhetőségre, valamint egy kis (min. 15 m2 területű) tároló helyiségre (pl. garázs vagy pince) van szükség. Minden franchise átvevő kizárólagossággal rendelkezik a kiválasztott régióban, illetve a központ gondoskodik a márkanévről és image-ről, web-shopról, weboldalról, a termékek fejlesztéséről, képzésekről, a kipróbált üzleti gyakorlatok átadásáról és általában, a franchise partnerek folyamatos támogatásáról.

A franchise átvevők részt vehetnek a 2-3 havonta megrendezésre kerülő partnertalálkozón is , ahol bemutatják az új termékeket; tapasztalatot, új értékesítési technikákat, stb-t oszthatnak meg egymással, valamint átbeszélhetik mind a rendszerszintű, mind pedig az egyéni kérdéseket, problémákat is.

Tudjon meg többet a Husse franchise üzleti lehetőségről a katalógusban vagy tekintse meg a franchise prezentációt.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank