Hiteles márka
Ugyan a Superbrands 2013 és Business Superbrands 2013 kitüntetéseket hivatalosan csak decemberben adják át, már több díjazottról is tudni, hogy elnyerték a – márkájuk eddigi sikerességét és hitelességét bizonyító – elismerést. Így van ez a Helen Doron English márkával is, amelyet a független szakemberekből álló Superbrands Magyarország Bizottság érdemesnek talált a Superbrands 2013 védjegy viselésére.
Az angliai központú Helen Doron hálózat több mint 60 franchise partnerrel van jelen Magyarországon, amivel a legnagyobb, gyermekekre specializálódott angol képzést folytató intézménnyé nőtte ki magát kilenc éves hazai működése alatt. „Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt a szülőknek abban, hogy gyermekeik az angol nyelv megtanulásához a legjobb helyen vannak nálunk” – mondta el közösségi oldalán a franchise hálózat.
A Superbrands célja, hogy szakmai szempontok alapján kiválasszák és a fogyasztókkal évről évre megismertessék azokat a márkákat, amelyekben valóban bízhatnak. A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegy adatbázisa, amelyben több mint 100 000 nemzeti védbejegyzés található.
A független és önkéntes szakértőkből álló bizottság a világ közel kilencven országában azonos előírásokat követve, ugyanazon elv alapján értékeli a jelölteket. Idén először a szakértői bizottság értékelése kiegészült egy, a GfK Hungária Piackutató Intézet által fogyasztók körében végzett, márkaismertség és kedveltség kutatással is.
A Superbrands díj különlegessége, hogy a díjra jelentkezni vagy pályázni nem lehet, arra szigorúan és kizárólag szakmai szempontok alapján jelölik az esélyes márkákat.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
Rendhagyó megoldással pótolja az oktatási szektor hiányosságait egy magyar vállalkozás.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!