A nemzetközi definíció értelmében „Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.”
Szerda
2013.09.04.
A világ legjelentősebb márkaértékelési rendszerének ismérvei alapján elnyerte a Superbrands 2013 címet a Helen Doron.
 

Ugyan a Superbrands 2013 és Business Superbrands 2013 kitüntetéseket hivatalosan csak decemberben adják át, már több díjazottról is tudni, hogy elnyerték a – márkájuk eddigi sikerességét és hitelességét bizonyító – elismerést. Így van ez a Helen Doron English márkával is, amelyet a független szakemberekből álló Superbrands Magyarország Bizottság érdemesnek talált a Superbrands 2013 védjegy viselésére.

Az angliai központú Helen Doron hálózat több mint 60 franchise partnerrel van jelen Magyarországon, amivel a legnagyobb, gyermekekre specializálódott angol képzést folytató intézménnyé nőtte ki magát kilenc éves hazai működése alatt. „Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt a szülőknek abban, hogy gyermekeik az angol nyelv megtanulásához a legjobb helyen vannak nálunk” – mondta el közösségi oldalán a franchise hálózat.

A Superbrands célja, hogy szakmai szempontok alapján kiválasszák és a fogyasztókkal évről évre megismertessék azokat a márkákat, amelyekben valóban bízhatnak. A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegy adatbázisa, amelyben több mint 100 000 nemzeti védbejegyzés található.

A független és önkéntes szakértőkből álló bizottság a világ közel kilencven országában azonos előírásokat követve, ugyanazon elv alapján értékeli a jelölteket. Idén először a szakértői bizottság értékelése kiegészült egy, a GfK Hungária Piackutató Intézet által fogyasztók körében végzett, márkaismertség és kedveltség kutatással is.

A Superbrands díj különlegessége, hogy a díjra jelentkezni vagy pályázni nem lehet, arra szigorúan és kizárólag szakmai szempontok alapján jelölik az esélyes márkákat.