Jótékonysági projektbe kezdett a Starbucks
A nagy-britanniai Starbucks is csatlakozott a globális méreteket öltő jótékonysági akcióhoz és ad ”felfüggesztett kávét” (suspended coffee vagy caffe sospeso). Az eredetileg Olaszországból indult kezdeményezés lényege, hogy a vendégek saját fogyasztásuk mellé vásárolhatnak egy második csésze kávét is, amit a kávézó azoknak az arra rászorulóknak továbbít, akik egyébként nem engedhetnék meg maguknak.
Sok hálózat követheti a kávézólánc példáját és a jótékonysági program a világ számtalan helyén már közönségsikert aratott, azonban sokan vannak azok is, akik szkeptikusak, mondván kérdéses, hogy a kávézó az adományt tovább is adja a rászorulóknak. Mindenesetre az biztos, hogy már Magyarországon is pillanatok alatt végigsöpört az új kezdeményezés és már nem csak kávézók, de éttermek, kocsmák, színházak, de még állateledeleket kínáló boltok is csatlakoztak a programhoz.
Egy esetleges globális és egységes csatlakozás a Starbucks összes kávézójától mindenképpen figyelemreméltó lenne, és nagy lendületet adna a jótékonysági program elterjedésének. Ma a Starbucks hálózat 61 országban több mint húsz ezer kávézóval van jelen, aminek a mintegy felét franchise partnerek üzemeltetik. Magyarországon – a vártnál valamivel később – 2010-ben jelent meg a kávé hálózat, legújabb, hetedik egységét tavaly nyáron nyitotta meg.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A Magyar Franchise Szövetség májusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
Hogyan esnek csapdába a franchise hálózatok a megújulást kergetve.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.