Hódít a piacon egy új egészségügyi koncepció
A WHO és magyar felmérések alapján az emberek 95 százalékának fáj a dereka, sokan porckopással, porckorongsérvvel élnek anélkül, hogy erről tudnának. Egy mozgásszegény, idősödő társadalomban ezek a mutatók tovább romlanak, amivel az egészségügy aligha tudja felvenni a versenyt a növekvő igényekkel.
A Czeglédi Tamás és Szentiványi Rita által kidolgozott módszertan és franchise hálózat kitűnik abból a szempontból, hogy az egészségügyben eddig nem nagyon volt jelen hasonló franchise koncepció. A gyógyszertárakat leszámítva ezt az üzleti modellt leginkább az éttermekkel, szállodákkal és üzletláncokkal párosítják össze az emberek - pontosan ezért emelkedik ki a MozgásKlinika más gyógytornász és manuálterápiás szolgáltatások közül.
A franchise rendszer lehetővé teszi a hálózat számára, hogy független befektetőket vonjon be a terjeszkedésbe. Így magánemberek is nyithatnak MozgásKlinikát, a márka pedig kockázati tőke nélkül tud haladni az országos lefedettség felé. A koncepció 15 éves tapasztalattal rendelkezik de a franchise hálózat építése csak az utóbbi években indult meg. Ennek ellenére a MozgásKlinika dinamikusan növekszik, már 6 egységgel rendelkeznek és további klinikák nyílnak Debrecenben, Szegeden és Újpesten.
A csatlakozó partnerek akár saját ingatlanban is megkezdhetik a működést, ahol saját rendelőt kell létrehozni. Egy MozgásKlinika egység kialakításához 18 millió forint elegendő, mely tartalmazza franchise jogok megszerzését, a szükséges eszközöket és a teljes kialakítás költségét is. A franchise átvevők tőkebefektetése, az eddigi tapasztalatok alapján, már két év után megtérülhet.
A hálózatot szakmailag a Mozgáspiramis koncepció alapozza meg. A szakmai hitelességet az elégedett ügyfelek száma is igazolja. Különösen érdekes a visszatérő személyek aránya, amely egy kulcs mutató lehet egy hagyományos vállalkozásokban. Azt gondolnánk, hogy minél több visszatérő ügyféllel rendelkezik a hálózat annál jobban működik. Míg ez a legtöbb szektorban igaz, a mozgásszervi problémák kezelésében nem előnyös az ügyfeleknek ha a panaszuk fennáll és emiatt állandó kezelésre szorulnak. A MozgásKlinika sikere azért is példamutató, mert a fájdalomcsillapítás tartós, a kezelések a hatásosságra épülnek.
A szakmai hátteret erős marketing támogatja, melyből a franchise partnerek is részesülnek. Ennek részeként a hálózat nagyszabású felmérést végzett, melynek eredményéből kiderült a legtöbben félnek orvoshoz menni, annak ellenére, hogy rekordszámban tapasztalnak valamilyen mozgásszervi panaszt a válaszadók. A problémák enyhítése érdekében a MozgásKlinika országos szűrőprogramot is hirdetett, melyben az önkormányzatokkal közösen kínálnak ingyenes mozgásszervi teszteket március óta.
A MozgásKlinika hálózatát és a franchise lehetőséget a budapesti Franchise Expo lehetőséged van még jobban megismerni! A rendezvény jövő héten, április 4-én a Lurdy Házban kerül megrendezésre Ha szeretnél részt venni a rendezvényen és találkozni több, mint 40 franchise hálózat tulajdonosaival, vezetőivel, akkor regisztrálj be a franchiseexpo.hu oldalon.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
A mindennapi hajtásban a legtöbben hajlamosak hanyagolni a közelgő egészségügyi problémákra utaló jeleket.
Interjú Szilágyi Gáborral a Mozgás Klinika első átvevőjével.
Egy dologban szinte minden felnőtt ember osztozik, ezek pedig a különféle fájdalmak. Legyen szó a derekunkról, a nyakról, vállról valamilyen porcikája mindenkinek fáj – erre kínál megoldást egy új vállalkozás.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.
Húsz éves a magyar High-Care
Hol találom Veszprémben a high care stúdiót?