Tovább bővül a ruhakereskedelem
A PMR nemzetközi piackutató cég előrejelzése alapján a Magyarországot, Bulgáriát Csehországot, Lengyelországot, Romániát és Szlovákiát felölelő Közép-Európában két éven belül meghaladhatja a 14 milliárd eurót a ruha,- és cipőkereskedelem éves forgalma. Annak ellenére, hogy az elmúlt években lelassult a piac bővülése, tovább nőtt a forgalom (a tavalyi éves forgalom egyszázalékos növekedés után elérte a 13 milliárd eurót). Az összeg fele a negyvenmilliós lakosságú Lengyelországban érkezett be a kereskedőkhöz.
Az öt legnagyobb nemzetközi ruhakereskedelmi vállalat – a C&A, a H&M, az Inditex, a New Yorker, az Orsay – mindegyike jelentős piaci részesedést ért el a hat közép-európai országban. Az elmúlt években a Zara, Bershka és Pull&Bear márkákat forgalmazó Inditex csoport volt a legerősebb a térségben az árbevétel tekintetében. A világ vezető ruha,- és cipőkereskedelmi vállalatának számító spanyol Inditex konszernnek van a legtöbb egysége a régióban (320), azonban a német Orsay összpontosítja leginkább figyelmét a közép-európai térségre, mivel üzleteinek csaknem felét (600-ból 270) itt található.
A PMR elemzésének figyelemre méltó megállapítása, hogy az összes forgalom 46 százalékát az olcsóbb termékek eladása teszi ki, melyek leginkább Magyarországon és Bulgáriában keresettek. Lengyelországban és Csehországban jellemzően több közép,- és felső árkategóriás ruhát adnak el, mint itthon.
(a.c.)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?