Az ötödik kontinensen is megjelent a magyar programozó iskola
A Logiscool szerint egyre nagyobb jelentőséget kaptak a délutáni programok a diákok életében az elmúlt évtizedekben. A statisztikák szerint az Egyesült Államokban minden negyedik diák vesz részt valamilyen tanterven kívüli programon, képzésen. Hasonló tendenciát mutatnak a világ más országai, ez pedig egyre több befektető figyelmét irányítja a piacra. Beruházási szempontból az innovációs lehetőségek, a piac mérete és a kereslet folyamatos növekedése mind vonzóvá teszik ezt a szektort.
Ebbe a szolidnak tűnő állóvízbe dobott kavicsot a COVID, az elmúlt két év a digitális oktatásra való átállásról szólt, mely alaposan felrázta a piacot.
A hálózat véleménye szerint a franchise rendszerben működő iskolák reagáltak a leggyorsabban a hirtelen változásra. A franchise rendszerek előnye egy ilyen helyzetben az átvevők és a rendszergazda közötti szoros kapcsolat, amely lehetővé teszi a top-down intézkedések gyors végig vezetését a szervezeten. Így alakult át a Logiscool is a pandémia alatt és tervezte át a főként programozás és digitális témák közé szerveződő oktatásanyagát alig néhány hónap munkával, mindeközben új partnerekkel bővítve a hálózatot.
Egy jelentős fejlesztés a workshop-ok bevezetése volt, ezek a mini-kurzusok a korábbiakkal ellentétben csupán néhány hétig tartanak. A céljuk, hogy betekintést adjanak a diákoknak a tárgyakba, amelyeket később részleteiben is megismerhetnek egy kurzus felvételével vagy táborba való jelentkezéssel. Az új oktatási rendszer mellett egy közösségi platformot is kaptak a diákok és új tananyagokkal is bővült a Logiscool arzenálja.
Nem áll meg a terjeszkedés sem, az afrikai nyitás mellett még mindig előfordul, hogy egy nap három különböző kontinensen tárgyalnak partnerekkel. Habár a hálózat központja továbbra is Magyarországon van már nyitottak leánycéget például az Egyesült Államokban, hogy a közelebb eső partnereket menedzseljék. A folyamatos növekedés egyre kívánatosabbá teszi a felvásárlásra is a hálózatot, az utóbbi évben az alapítók elmondása szerint több érdeklődő is volt, de egyelőre nem gondolkodnak az eladásban.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
Rendhagyó megoldással pótolja az oktatási szektor hiányosságait egy magyar vállalkozás.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!