Oktatási vállalkozás Lego kockákkal
A legtöbben nosztalgiával tekintünk vissza a gyermekkorunkra és a kedvenc játékainkra. Akkoriban kevés gyerek vagy akár szülő gondolt volna arra, hogy egy-egy játéknak meghatározó szerepe lehet egy gyermek felnőtt korára.
A lengyel Eudukido hálózata játékos módszertannal célozza meg a készségfejlesztés műfaját, a gyerekek élethosszig tartó, értékes kompetenciákat sajátíthatnak el és mindezt csupán Lego-val.
Az Edukido-nak több, mint 200 oktatási programja van 3 és 12 év közötti gyerekek számára. A fiatalok gyakorlatiasan ismerkedhetnek meg tudományos és technológiai témákkal, mindezt szórakoztató módon miközben új barátokra is szert tehetnek. Piotr Szczepkowski, az Edukido társalapítójának elmondása szerint a hálózat célja, hogy kiváncsiságra sarkallja a gyerekeket és az absztrakt gondolkodásra buzdítsa őket, mindezt gyakorlatokon keresztül, nem pedig magolással.
Lengyelországban a hálózat 400 egységig tervezi a terjeszkedést az országos lefedettséghez, de mindeközben külföldre is tekintgetnek. A cég jelenleg hazánkban, Romániában, a Balkán országokban, Csehországban és Szlovákiában keres partnereket.
Anna Stasiuk, a cég ügyfélkezelésért felelős vezetője szerint az Edukido kiváló helyzetből indul a piacon: „Nincs közvetlen versenytársunk. Sok hálózat kínál robotikához kapcsolódó órákat, de semelyiknek sincs kreatív építésre alapuló programja, amely a tanulási folyamat alapját képezhetné.”
Az Edukido nem csupán a terjeszkedésre helyezi a hangsúlyt. A hálózat vezetése fontosnak tartja az órák minőségének fenntartását is, a lefedettséget nem csupán új egységek nyitásával tervezik elérni. Az Edukido Mini program lehetőséget ad a brandnek, hogy kisvárosokat is meglátogasson. Így az ott élő gyerekek a többnyire csak nagyvárosokban elérhető oktatáshoz is hozzáférhetnek.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.
Hogyan választanak ma franchise partnert a nagy hálózatok és milyen kihívásokat kell megugrania egy vállalkozónak, ha csatlakozni akar a legnagyobb márkákhoz?
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!