2017.09.18.

Az üzleti siker illata

A L’Arome parfüméria franchise sikeresen terjeszkedik a régióban, következő állomás Magyarország. Többféle üzletformátum és egyedi kínálat franchise díjak nélkül.

A L’Arome egy ”Made in France” parfümmárka széles, 230 különböző illatot magába foglaló, folyamatosan megújuló és mindig az adott piacra szabott kínálattal. A koncepciót megálmodó Davor és Zrinka Bagic Horvátország fővárosából indították útjára a márkát, ami az évek során egy nemzetközi parfümériahálózattá fejlődött. A tavalyi év jelentette az igazi boom-ot a L’Arome hálózatfejlesztés számára, ugyanis egy év leforgása alatt 7 új piacon, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában, Szerbiában, Szlovéniában, Olaszországban, Izraelben és Kanadában jelent meg a márka. Ennek a lendületes expanziónak a következő állomása Magyarország, a L’Arome franchise központ egyéni franchise partnerekkel hozná el a koncepciót a hazai piacra.

L'arome parfüm üzlet Fotó L'Arome parfümüzlet Szlovákiában

A L’Arome franchise megvásárlásában érdekelt vállalkozók számára többféle üzletformátumot is kínál a hálózat: a klasszikus márkaüzlet mellett van lehetőség shop-in-shop vagy L’Arome kioszk, üzletsziget kialakítására is.

Az adott piactól és a helyi partner preferenciáitól függően a L’Arome mindhárom üzletformátumával dinamikusan terjeszkedik. „Szerbiában például mester franchise partnerünk egy-két hónap leforgása alatt három önálló L’Arome márkaüzletet is nyitott, további két üzletszigettel a tervben” – avatott be Davor Bagis társalapító. Két másik szomszédunknál, Szlovákiában és Szlovéniában, valamint a Cseh Köztársaságban a L’Arome egy-egy üzlettel rendelkezik. „Ugyanakkor Kanadában vagy Izraelben szintén mester franchise partnerrel vagyunk jelen, és üzletsziget formátummal indultunk el bevásárlóközpontokban” – tette hozza a társalapító.

Jelenleg a L’Arome legnagyobb piacát Olaszország jelenti két franchise márkaüzlettel, valamint 27 üzletszigettel Palermoban és Rómában. „Az olasz piacban rejlő potenciál óriási, június közepén elindítottunk egy erős marketing kampányt, ami már több helyi befektető figyelmét is felkeltette. Sokuk érdekelt a franchise partnerré válásban, így 7 új franchise márkaüzlet megnyitását tervezzük Nápoly, Milánó, Róma, Genova, Palermo, Udinese, Lecce városokban, és több mint 50 új üzletsziget is várható a következő két hónapban.

Egy L’Arome franchise üzlet kialakítása 2-6 ezer euró közötti befektetést igényel az üzletformátumtól és az értékesítési pont méretétől függően. A rendszer különlegessége, hogy a partnereknek nem kell kapcsolódó díjakat fizetniük – se belépési franchise díjat az elején, se royalty díjakat az együttműködés során. Emellett a L’Arome a klasszikus disztribúciós franchise kategóriába sorolható, előnyös együttműködési kondíciókkal. „Franchise partnereink 100-300 százalékos árrése jelentősen magasabb az ágazati átlagnál. Így a megtérülés is gyorsabban megvalósul, az önálló márkaüzlet esetén 12, a kisebb üzletformátumok esetén pedig egy pár hónapon belül kitermeli a teljes befektetést a vállalkozás” – magyarázta Davor Bagic.

Azonban fontos kiemelni, hogy a L’Arome üzletek eredménye nagyban függ az üzlethelyiség adottságaitól és a helyszín frekventáltságától. „Éppen ezért partnereinknek biztosítunk konzultációs lehetőséget, tanácsadást a megfelelő helyszín kiválasztásában és üzleti modellük elkészítésében.” A franchise átadó hozzátette, a közeljövőben a márka további expanziót tervez – mind a már meglévő piacok fejlesztésével, mind pedig újak, így például Magyarország meghódításával.

Az üzleti siker illata

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank