2017.07.17.

A további expanzió kulcsa

Már a 4. egysége nyílt meg az új Fornetti koncepciónak, amivel nemcsak a hazai nagyvárosokban, de külföldön is terjeszkedne a pékséglánc.

Megnyitotta eddigi legmodernebb FFB – Fornetti Food and Beverage látványpékségét az idén húszéves Fornetti. Korábban megnyílt három társával egyetemben, a mostani (a budapesti Oktogon téren található) üzlet is kibővült kínálattal, megújult, fiatalos arculattal és önkiszolgáló rendszerrel várja a vásárlókat. Hamarosan újabb FFB látványpékség szaküzletek nyílnak a fővárosban és vidéken egyaránt; a bolttípust emellett a külföldi piacain is meghonosítaná a Fornetti, amely az elmúlt két évben – az Aryzta Csoport általi felvásárlása óta – számos új országban jelent meg termékeivel.

FFB - Fornetti Food and Beverage Fotó FFB - Fornetti Food and Beverage

Budapest után a nagyobb magyarországi városokban is nyílnak FFB üzletek, külföldön pedig Romániában 3 FFB bolt nyitása valósulhat meg még az idei évben.

Az Aryzta Csoport régiós és európai fejlesztéseinek kulcsszereplője a Fornetti, amely az elmúlt két évben új piacokon is megjelent, így Lengyelországban, Görögországan és Ausztriában” – mondta az Oktogonon található FFB üzletmegnyitóján Dermot Murphy, az Aryzta Csoport európai operációs vezérigazgatója. Elmondása szerint a következő időszakban a Fornetti helyi vezetésével fejlesztik tovább az üzleti modellt annak érdekében, hogy a cég tovább bővülhessen piacain. A nemzetközi terjeszkedésben jelentős szerepet szánnak a Fornetti zászlóshajó üzlettípusának, az FFB-nek.

A tervek szerint 2020-ig 35 FFB üzletet nyitunk meg a régióban és Magyarországon, főként frekventált belvárosi helyszíneken, sétálóutcákban, pályaudvarok környékén” – avatott be Bánhidi Attila, a Fornetti kereskedelmi és marketing igazgatója. Az igazgató hozzátette, hogy tavaly áprilisban nyitották meg az első FFB-üzletet a budapesti Ferenciek terén, és az azóta eltelt időszak tapasztalatai kifejezetten pozitívak – „a fogyasztók nagyon megszerették az újfajta bolttípust és a korábbinál szélesebb kínálatot is.” Az FFB-üzleteket naponta több mint 1500-an keresik fel, és már csak azért is sokan visszatérnek, mert az önkiszolgáló rendszer sokkal gördülékenyebbé teszi a vásárlást.

A további expanzió kulcsa

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank