A matematika nyelve, amit mindenki megért

Az első magyarországi Kis Zseni iskola Szegeden nyitotta meg kapuit február végén.
Csütörtök
2017.03.23.
Megnyitott az első Kis Zseni mentális aritmetikai iskola Magyarországon. A cél egy országos franchise hálózat.
 

Ázsiából származik, és világszerte használják a MENAR, mentális aritmetika módszert a gyerekek logikai és problémamegoldó készségeinek fejlesztéséhez. A mentális aritmetika lényege, hogy a 4-12 éves korú fiatalok játékos formában tanulnak meg számolni, miközben jelentősen fejlődik az agyuk azon része, amely a logikus gondolkodásért felelős. A módszerre alapozva nyitotta meg 2015-ben első mentális aritmetikai iskoláját a Kis Zseni Belgrádban. A matematikai fejlesztésre építő koncepció alapítója, Vladimir Novicki számára kézenfekvő volt a franchise rendszerben történő bővülés, aminek eredményeként ma már 30 helyszínen, köztük Szegeden tartanak foglalkozásokat, az iskolanyitás pedig Magyarország-szerte lehetséges.

A szabadkai Kis Zseni iskolánkban eleve magyarul folyt az oktatás, így logikus lépés és lehetőség volt a magyarországi expanzió. De a döntés meghozásához létfontosságú volt számunkra az a rengeteg pozitív tapasztalat és visszajelzés, amit szabadkai iskolánk, illetve egész hálózatunk kapott” – avatott be Vladimir Novicki, a Kis Zseni jogtulajdonosa és egyben magyarországi mester franchise partnere.

A szabadkai iskola sikerét követően alakult meg a magyar piacon kizárólagos joggal rendelkező MENAR Magyarország, és nyitotta meg kapuit az első magyarországi Kis Zseni iskola Szegeden. Az első tapasztalatok, Novicki úr elmondása alapján, mindenképp bizakodásra adnak okot. „Az első diákok beiratkozása és az első foglalkozások megtartását követően, a szegedi iskolát szintén pozitívan fogadták a gyerekek és szülők egyaránt, így Magyarországon is dinamikus fejlődést és bővülést várunk hatékony franchise programunk segítségével, valamint helyi partnerek bevonásával.

A Kis Zseni oktatási program három dologra épít: abakusz, mentális aritmetika és didaktika – ez pedig teljesen új Magyarországon. Szerbiában a program rövid idő alatt hatalmas népszerűségre tett szert, és a vállalat optimista, hogy hazánkban is hasonló sikertörténet lesz a koncepció. „A versenytársak hiánya mindenképpen előny a számunkra, azonban további marketing erőfeszítések szükségesek, hogy a program hatékonyan és széles körben elterjedjen egy új piacon” – tette hozzá az igazgató.