2016.09.01.

Licence a szépséghez

A BodyConcept célja a vezető szereplővé válás az esztétikai szolgáltatások piacán. Ehhez keresnek mester franchise partnert Magyarországon.

A gazdaság talpra állásával a lakossági költekezés is megélénkül, a vásárlók is inkább költenek olyan dolgokra, amikre korábban nem vagy csak kevesebbet – mint például a megjelenésükre. Ez a helyzet lehetőséget teremt a jó üzleti érzékkel megáldott, hiteles cégeknek, vállalkozóknak ügyfélkörük kialakításához vagy bővítéséhez. Azok számára, akik készek elindítani saját vállalkozásukat (vagy a már meglévőt bővítenék, megújítanák) az esztétikai szolgáltatások piacán, a BodyConcept mester franchise lehetőséget és kidolgozott koncepciót kínál. „A legtöbb cég az elmúlt években tapasztalható keresletcsökkenés következtében veszteséget kellett, hogy elkönyveljen. A fellendülés jelenlegi trendje alapján azonban már nagy lehetőséget látunk az olyan minőségi márkákban, mint amilyen a BodyConcept is” – mondta el Alexandre Lourenço, a BodyConcept és DepilConcept márkákat tulajdonló Concept Csoport igazgatója.

BodyConcept szépségközpont Fotó BodyConcept

Az esztétikai, kozmetikai és hajkezelési szolgáltatásokat, egészségügyi- és táplálkozási tanácsadást, tartós szőrtelenítést és speciális szolgáltatásokat kínáló BodyConcept központ megnyitásához szükséges befektetés 74-79 ezer eurót jelent (23-24,5 millió Ft), a fodrászat nélküli BodyConcept Express kialakításának költsége 48-52 ezer euró (15-16 millió Ft). A 10 évre szóló országos mester franchise jogok ára jelenleg 50 ezer euró.

2015-ben a Concept Csoport főként a DepilConcept márka alatt tudott terjeszkedni és fejleszteni hálózatát, ez a koncepció ugyanis testvér-márkájánál alacsonyabb indulóbefektetéssel érhető el. Határozott konszolidációs stratégiát követ a csoport Portugáliában, Brazíliában és Lengyelországban, ahol már több éve jelen van a hálózat. Lengyelországban és Portugáliában a tavalyi év fordulópontot jelentett, ugyanis 20 új esztétikai- és szépségközpont megnyitásával piacvezető pozícióra sikerült szert tenni a DepilConcept márkanévvel.

A vállalatvezetés most bizakodó a magyarországi megjelenéssel kapcsolatban is, és remélik, hogy az említett, pozitív gazdasági és piaci változások megnyitják az ajtót a DepilConcept és BodyConcept márkák előtt is. „A magyar piac nyitott, és a magyar emberek fogékonyak az új élményekre, lehetőségekre. Bízunk benne, hogy innovatív szolgáltatásainkkal mi is hozzájárulhatunk majd a piac és az ügyfelek számának bővüléséhez” – kommentált Alexandre Lourenço. Az igazgató hozzátette, a legújabb újítások és innovációk ellenére az alapvető szépségápolási szolgáltatások iránti kereslet továbbra is stabil.

Amellett, hogy jó üzleti érzékkel kell rendelkeznie, a jövőbeli mester franchise partnerrel szemben elvárás, hogy képes legyen felelősségteljes munkáltatóként működni, valamint feltétel a jó szervezőkészség és fogékonyság az új dolgokra, új kezelések és ismeretek elsajátítására. Kapcsolódó szakmai tapasztalat nem feltétele a franchise jogok megszerzésének, ugyanis a mester franchise partnernek és alkalmazottjainak is részt kell venniük a kezdeti, majd az időszakos képzéseken. „A franchise partnernek legalább egy esztétikai- és szépségközpont megnyitását vállalni kell. A mester partner további franchise jogokat értékesíthet, és saját BodyConcept stúdiója nem csak nyereséges vállalkozásként működik, de egyben bemutatóteremként és képzési helyszínként is szolgál.

Licence a szépséghez

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank